Η Accor, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της φιλοξενίας, ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στην ισπανική αγορά, ξεπερνώντας το ορόσημο των 100 ξενοδοχειακών μονάδων.
Η επέκταση αυτή περιλαμβάνει μια σειρά νέων αφίξεων σε όλη τη χώρα και αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδίου της Accor για ανάπτυξη με ποικιλία brands, από οικονομικά έως πολυτελή και lifestyle.
Το νέο ibis Styles Madrid Airport Valdebebas αποτελεί τη 100ή προσθήκη του ομίλου και το μεγαλύτερο ibis ξενοδοχείο στην Ιβηρική Χερσόνησο, με 260 δωμάτια, εστιατόριο, snack bar, rooftop πισίνα και θεματική διακόσμηση εμπνευσμένη από την «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων».
Τοποθετημένο σε κομβικό σημείο κοντά στο Διεθνές Αεροδρόμιο Adolfo Suárez και το IFEMA, αποτελεί ιδανική επιλογή για ταξιδιώτες.
Η Karelle Lamouche, COO της Accor για Ευρώπη και Βόρεια Αφρική, τόνισε ότι το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας αντικατοπτρίζει τη δυναμική της ισπανικής αγοράς και υπογράμμισε τις σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης, ακόμα και πέρα από τους καθιερωμένους τουριστικούς προορισμούς.
Μεταξύ των πρόσφατων προσθηκών συγκαταλέγονται:
- Fairmont La Hacienda Costa del Sol: Ένα πολυτελές resort στο Κάντιθ με 153 δωμάτια και 47 βίλες, που συνδυάζει τη γοητεία της Ανδαλουσίας με θέα στη Μεσόγειο.
- SLS Barcelona: Το ντεμπούτο του brand SLS στην Ευρώπη, στην περιοχή Port Fòrum, με 471 δωμάτια, έξι εστιατόρια, τρεις πισίνες και αίθουσα χορού.
- Novotel Valencia Lavant: Ξενοδοχείο 370 δωματίων στη Βαλένθια, με εντυπωσιακή rooftop πισίνα και γαστρονομικές επιλογές στο εστιατόριο Papúa Valencia.
- ibis Styles Santander και ibis budget Madrid Albasanz: Προτάσεις που εστιάζουν στη βιωσιμότητα, την άνεση και την προσβασιμότητα για οικογένειες και επαγγελματίες.
- ibis Madrid Norte Las Tablas και greet Alicante: Το πρώτο συνδυάζει εργασία και χαλάρωση, ενώ το δεύτερο εισάγει το brand greet στην Ισπανία, δίνοντας έμφαση στην κυκλική οικονομία και τη βιώσιμη φιλοξενία.
Η Accor συνεχίζει να επεκτείνεται με brands όπως τα Mercure, Pullman, Sofitel, αλλά και μέσω της Ennismore με τα SO/, The Hoxton, Hyde και Mondrian.
Οι επισκέπτες έχουν πρόσβαση σε μια σειρά προνομίων και εμπειριών μέσω της πλατφόρμας ALL Accor, που συνδυάζει κρατήσεις, επιβράβευση και εξατομικευμένες υπηρεσίες.