ΓΔ: 1972.48 -0.66% Τζίρος: 48.39 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:57:02
Φώτο: Shutterstock

Στα σούπερ μάρκετ «Σκλαβενίτης» της Αττικής τα προϊόντα «ΘΕΣγάλα»

Η συνεργασία των δύο εταιρειών έχει ξεκινήσει από τις αρχές Απριλίου και αφορά αρχικά τη διάθεση γάλακτος ΘΕΣγάλα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης στο νομό Αττικής.

Τη δραστηριότητα της διανομής προϊόντων του στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης επεκτείνει ο θεσσαλικός Συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα. Η συνεργασία έχει ξεκινήσει από τις αρχές Απριλίου και αφορά αρχικά τη διάθεση γάλακτος ΘΕΣγάλα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης στο νομό Αττικής έχοντας σκοπό τη δημιουργία ενός νέου ανταγωνιστικού σχήματος στον χώρο της λιανικής τροφίμων.

Σημειώνεται ότι ο Συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα είχε ήδη προχωρήσει σε συνεργασία με τον Όμιλο Σκλαβενίτη στη Θεσσαλία, τον Δεκέμβριο 2019. Σύμφωνα με τον ΘΕΣγάλα, η συνεργασία με τον όμιλο Σκλαβενίτη αποτελεί ορόσημο στην μέχρι τώρα ριζική αναδιάρθρωση που κάνει ο Συνεταιρισμός, ενώ διευκολύνει τους καταναλωτές να αγοράσουν το ποιοτικό συνεταιριστικό γάλα διευρύνοντας ή υποκαθιστώντας, όπου χρειάζεται, τα σημεία πώλησης των αυτόματων πωλητών γάλακτος της εταιρείας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα, «με γνώμονα τη νέα στρατηγική του και πιο συγκεκριμένα την ενίσχυση των καναλιών διανομής του, ο Συνεταιρισμός μεριμνά ώστε να φέρει τους παραγωγούς του, ένα βήμα πιο κοντά στον καταναλωτή, αγοράζοντας τα αγαπημένα θεσσαλικά προϊόντα από τα ράφια των supermarkets».

Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Σκλαβενίτη αποτελεί 100% ελληνική εταιρεία και αριθμεί 497 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σκλαβενίτης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρώτη φορά κέρδη για τη Σκλαβενίτης μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος

Ξεπέρασαν τα 60 εκατ. ευρώ τα κέρδη προ φόρων, αύξηση 15% στον τζίρο και 2.500 προσλήψεις. Ανακαίνιση 300 καταστημάτων, αναβάθμιση των Hypermarkets και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων.
Σκλαβενίτης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δοκιμαστική λειτουργία για το ηλεκτρονικό κανάλι της Σκλαβενίτης

Το νέο ηλεκτρονικό κανάλι της Σκλαβενίτης ξεκίνησε την πιλοτική λειτουργία του εξυπηρετώντας τις περιοχές της Αττικής. Στο πρώτο τρίμηνο του 2021 θα έχει ολοκληρωθεί η πλήρης λειτουργία του.
super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έφυγε το πλαφόν στα περιθώρια κέρδους, έρχεται ανταγωνισμός στα ράφια

Ένταση του ανταγωνισμού στα σούπερ μάρκετ περιμένουν οι παράγοντες της αγοράς από σήμερα, καθώς καταργείται το πλαφόν στα κέρδη και απελευθερώνεται η τιμολογιακή πολιτική των επιχειρήσεων.
Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τριπλάσια αύξηση πωλήσεων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ από την Ευρώπη

Παρότι οι Έλληνες καταναλωτές δεν αισθάνονται πλούσιοι, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στη χώρα αυξήθηκε τον Μάρτιο του 2025 κατά 4,9% σε ετήσια βάση, τρεις φορές περισσότερο από τον μέσο όρο στην Ευρώπη, που ήταν μόλις 1,6%.