ΓΔ: 2062.73 1.10% Τζίρος: 220.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Arrena-Nero
Φωτο: Νερά Πηγών Γράμμου Α.Ε.

Ανέβασε στροφές το 2024 το «ΑρρέΝα» του Παν. Τσάκου, νέες επενδύσεις

Με αύξηση κύκλου εργασιών στα 3,56 εκατ. ευρώ και επένδυση 7 εκατ., το ΑρρένΑ στοχεύει σε γυάλινες συσκευασίες, εξαγωγές και διείσδυση στο κανάλι HORECA.

Το φυσικό μεταλλικό νερό ΑρρένΑ είναι ένας από τους πιο φρέσκους «παίκτες» στην ελληνική αγορά, καθώς έχει κάνει την εμφάνισή του στα ράφια μόλις το 2023. 

Η εταιρεία Νερά Πηγών Γράμμου Α.Ε., που εμφιαλώνει το φυσικό μεταλλικό νερό, με μετόχους και μέλη του Δ.Σ. τον Καπετάν Παναγιώτη Τσάκο και τον γιο του Νίκο Τσάκο, ενώ στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου βρίσκεται ο Περικλής Κατριβάνος βρίσκεται σε αναπτυξιακή πορεία, παρά τις ζημιές που κατέγραψε για το 2024. 

Ωστόσο το συγκεκριμένο νερό έχει ήδη καταφέρει να αποκτήσει αναγνωρισιμότητα, κυρίως μέσα από τη χορηγία στης φανέλα της ΚΑΕ Ολυμπιακός, κίνηση που έδωσε ισχυρή επικοινωνιακή ώθηση στο προϊόν, στο πλαίσιο τριετούς συμφωνίας που υπέγραψε τον περασμένο Ιούλιο η εφοπλιστική οικογένεια Τσάκου.

Η χρήση του 2024 ήταν το πρώτο δείγμα για την πορεία του φυσικού μεταλλικού νερού ΑρρένΑ. Ο κύκλος εργασιών εκτοξεύθηκε στα 3,56 εκατ. ευρώ, από μόλις 47 χιλ. ευρώ το 2023, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική που μπορεί να έχει ένα νέο brand σε ώριμη αγορά όπως αυτή του εμφιαλωμένου νερού.

Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε στα 2,18 εκατ. ευρώ (από 7,5 χιλ. ευρώ), ωστόσο τα αυξημένα έξοδα διοίκησης και διάθεσης – που ανήλθαν αμφότερα στα 2,05 εκατ. ευρώ – οδήγησαν σε EBIT αρνητικό κατά 1,97 εκατ. ευρώ, επιβαρύνοντας τα τελικά αποτελέσματα. Οι ζημιές προ φόρων έφτασαν τα 2,33 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 53% σε σχέση με πέρυσι. Αντίστοιχα, τα καθαρά αποτελέσματα ήταν επίσης ζημιογόνα στα -2,33 εκατ. ευρώ. 

Παρά τη διεύρυνση των ζημιών, η εταιρεία βελτίωσε την καθαρή της θέση κατά 11,99%, μείωσε υποχρεώσεις και διατήρησε σταθερό τον δανεισμό της, ενώ επένδυσε σε άυλα πάγια, κίνηση που αποδίδεται σε ανάπτυξη νέων προϊόντων και marketing.

Επενδυτικό πλάνο και προοπτικές

Η εταιρεία Νερά Πηγών Γράμμου Α.Ε. ιδρύθηκε το 2018 από τον εφοπλιστή Καπετάν Παναγιώτη Τσάκο και τον γιο του Νίκο, με στόχο να αναδείξει τον υδάτινο πλούτο της οροσειράς του Γράμμου. Μετά από επενδύσεις που ξεπέρασαν τα 10-15 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του εργοστασίου εμφιάλωσης και τη δημιουργία υποδομών logistics, η παραγωγή ξεκίνησε στα τέλη του 2023.

Μάλιστα για το 2025 προγραμματίζεται νέα επένδυση ύψους 7 εκατ. ευρώ με στόχο την εισαγωγή του προϊόντος σε γυάλινες συσκευασίες και την έναρξη εξαγωγών. Παράλληλα, η εταιρεία στοχεύει σε μεγαλύτερη διείσδυση στο κανάλι HORECA, διευρύνοντας την παρουσία της πέρα από τα σούπερ μάρκετ.

Για το 2025, όπως επισημαίνει στις οικονομικές καταστάσεις, στόχος της διοίκησης είναι η διατήρηση της θετικής πορείας των αποτελεσμάτων, μέσα από την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών και τη διείσδυση σε νέες αγορές. 

Στρατηγική διαφοροποίησης

Το AρρένΑ  «ποντάρει» στην προέλευσή του από την πηγή Κεφαλόβρυσο - εντός περιοχής NATURA 2000 - και στην υψηλή ποιότητα του προϊόντος (κατάλληλο για δίαιτα πτωχή σε νάτριο). Η κίνηση να συνδέσει το όνομά του με τον Ολυμπιακό λειτουργεί ως εργαλείο ταχείας αναγνωρισιμότητας, στοιχείο κρίσιμο για μια μάρκα που επιδιώκει να μπει σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά.

Το 2024 φαίνεται να αποτέλεσε έτος θεμελίωσης για την εταιρεία. Αν και τα αποτελέσματα παραμένουν ζημιογόνα, η ραγδαία αύξηση του κύκλου εργασιών, οι συνεχιζόμενες επενδύσεις και η στρατηγική συνεργασία με έναν κορυφαίο αθλητικό οργανισμό δημιουργούν θετικές προοπτικές για το 2025 και μετά. Το ζητούμενο πλέον είναι η επίτευξη κερδοφορίας, ώστε το AρρένΑ  να καθιερωθεί ως βιώσιμη δύναμη στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βίκος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Στα 131,8 εκατ. ο τζίρος με άνοδο 11,6%

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων έκλεισε το 2024 με άνοδο πωλήσεων 11,6%, αύξηση κερδών και ενίσχυση μεριδίου αγοράς, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική πορεία για το νερό «Βίκος» στην ελληνική αγορά.