Την εξυπηρέτηση πελατών της Eurobank σε όλα τα καταστήματα του ομίλου ακόμα και αν δεν έχουν ραντεβού υπογράμμισε στη συνέντευξή του στο Business Daily, ο διευθύνων σύμβουλος της τράπεζας, Φωκίων Καραβίας.
Ο κ. Καραβίας αναγνώρισε ότι το τραπεζικό σύστημα όπως και η κοινωνία είναι σε μια διαδικασία μετασχηματισμού με τις νέες τεχνολογίες να αλλάζουν πολλά στην καθημερινότητά μας και την λειτουργία της οικονομίας και των επιχειρήσεων υπογραμμίζοντας ότι το τραπεζικό σύστημα δεν πρέπει να αποκλείσει τα τμήματα των πολιτών που δεν είναι εξοικειωμένοι με τα νέα ψηφιακά μέσα.
«Επειδή πραγματικά είμαστε σε αυτή τη μεταβατική περίοδο, υπάρχουν κομμάτια του πληθυσμού που νιώθουν ότι ο τραπεζικός τομέας τα αφήνει πίσω.
Είναι κομμάτια της κοινωνίας, συνάνθρωποί μας, που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και είναι συνηθισμένοι στα πιο παραδοσιακά κανάλια εξυπηρέτησης. Και για αυτούς τους πελάτες έχουμε τα πιο παραδοσιακά κανάλια, που είναι το phone banking.
Αλλά ακόμη και αν πάει κάποιος πελάτης σε ένα κατάστημα χωρίς ραντεβού, η οδηγία είναι ότι ο πελάτης θα πρέπει να εξυπηρετηθεί - και εξυπηρετείται.
Επομένως, φροντίζουμε και αυτούς τους πελάτες να τους εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», τόνισε στη συνέντευξή του ο κ. Καραβίας.
Όπως σημείωσε στόχος της eurobank είναι όσο το δυνατόν περισσότερες – αν όχι οι περισσότερες – τραπεζικές υπηρεσίες και προϊόντα να είναι διαθέσιμα μέσα από το κινητό του κάθε πελάτη κάτι που σε μεγάλο βαθμό ήδη συμβαίνει, ωστόσο όπως σημείωσε πρόκειται για μια δυναμική διαδικασία που εξελίσσεται και βελτιώνεται συνεχώς.
Τέλος στόχος, τόνισε ο κ. Καραβίας, είναι η τράπεζα να βρίσκεται κυριολεκτικά «στην τσέπη» του πελάτη, εκεί όπου βρίσκεται και το κινητό του.
Παράλληλα, όμως σημείωσε ότι: «πιστεύουμε στην ύπαρξη των καταστημάτων και επενδύουμε σε αυτά, θέλουμε να εξελιχθούν σε Κέντρα Συμβουλευτικής Τραπεζικής, όπου ο κάθε πελάτης θα πηγαίνει έχοντας κλείσει ένα ραντεβού και, χωρίς ταλαιπωρία, θα έχει την ανταπόκριση του τραπεζικού στελέχους για να επιλύει τα θέματα που τον απασχολούν.
Αν πάρετε σήμερα το τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας ή προσπαθήσετε μέσα από το κινητό σας να κλείσετε ένα ραντεβού με τα καταστήματά μας, στις περισσότερες περιπτώσεις θα έχετε ραντεβού για την επόμενη εργάσιμη ημέρα ή σε δύο ή, το πολύ, σε τρεις εργάσιμες ημέρες.
Είναι κάτι το οποίο το έχουμε φροντίσει στη Eurobank, έτσι ώστε σε βραχύ χρονικό διάστημα ο πελάτης να εξασφαλίζει ένα ραντεβού.»