ΓΔ: 2080.45 -0.29% Τζίρος: 33.76 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:07:37
Πηγή: ΟΤΕ

Πρόστιμα 400.000 ευρώ στον ΟΤΕ για διαφημιστικά μηνύματα

Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα επέβαλε στον ΟΤΕ πρόστιμα 400.000 ευρώ λόγω μηνυμάτων προώθησης προϊόντων σε συνδρομητές που είχαν εγγραφεί στο μητρώο αντιρρήσεων και μη δυνατότητα διαγραφής τους από τη λίστα αποδεκτών διαφημίσεων.

Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα επέβαλε στον ΟΤΕ δύο πρόστιμα συνολικού ύψους 400.000 ευρώ για παράβαση της νομοθεσίας περί προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.

Αναλυτικότερα, με απόφαση της Αρχής επιβλήθηκε πρόστιμο 200.000 ευρώ στον ΟΤΕ έπειτα από καταγγελίες συνδρομητών του, οι οποίοι, αν και είχαν εγγραφεί στο μητρώο αντιρρήσεων («opt-out») του παρόχου τους, είχαν λάβει τηλεφωνικές κλήσεις από τρίτες εταιρείες για σκοπούς προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.

Παράλληλα, σε δεύτερη περίπτωση, υπήρξαν στην Αρχή καταγγελίες από παραλήπτες μηνυμάτων διαφημιστικού περιεχομένου του ΟΤΕ σχετικά με τη μη δυνατότητα διαγραφής τους από τη λίστα αποδεκτών μηνυμάτων διαφημιστικού περιεχομένου.

Η Αρχή κατά την εξέταση των καταγγελιών διαπίστωσε ότι από το 2013 και μετά, λόγω τεχνικού σφάλματος, δεν λειτουργούσε η διαγραφή από τις λίστες αποδεκτών των μηνυμάτων διαφημιστικού περιεχομένου για όσους παραλήπτες ασκούσαν το δικαίωμά τους και το ζητούσαν μέσω του συνδέσμου «unsubscribe».

Όπως επισημαίνει η Αρχή, ο ΟΤΕ δεν διέθετε την προβλεπόμενη διαδικασία. Μετά την παρέμβαση της Αρχής διορθώθηκε το σφάλμα και έτσι ο ΟΤΕ προέβη στη διαγραφή 8.000 περίπου προσώπων από τις λίστες αποδεκτών των μηνυμάτων, οι οποίοι είχαν ανεπιτυχώς προσπαθήσει να διαγραφούν από το 2013 και μετά. Με δεύτερη απόφασή της η Αρχή επέβαλε δεύτερο πρόστιμο ύψους 200.000 ευρώ στον ΟΤΕ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

tilepikoinonies-tilefonia-keraies
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέα εποχή στις τηλεπικοινωνίες με επενδύσεις σε τεχνολογίες αιχμής

Με επενδύσεις 7 δισ. ευρώ ως το 2028, ΟΤΕ, Nova και Vodafone επιταχύνουν τη διείσδυση της οπτικής ίνας, την ανάπτυξη δικτύων 5G και το γρήγορο internet, αξιοποιώντας τις δυνατότητες των τεχνολογιών αιχμής.
Optiki Ina, Fiber, Internet, Diadiktyo, Tilepikoinonies
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Απειλή για τους παρόχους η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες και ο πόλεμος τιμών

Η τηλεπικοινωνιακή αγορά εισέρχεται σε περίοδο έντονου ανταγωνισμού με επενδύσεις 7 δισ. έως το 2030. Ωστόσο η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες, φέρνει πόλεμο τιμών με τους παρόχους να βρίσκονται μπροστά σε ένα δύσκολο στοίχημα.
tilepikoinonies-tilefonia-keraies
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο ανταγωνισμός μεγαλώνει, οι επενδύσεις αυξάνονται στις τηλεπικοινωνίες

Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός που φέρνει η είσοδος της ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες διατηρεί πάνω από το φράγμα του 1 δισ. τις επενδύσεις των παρόχων, με την οπτική ίνα στο επίκεντρο. Κυρίαρχος ο ΟΤΕ που πραγματοποιεί περίπου το 60% των συνολικών επενδύσεων.