ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:19:32
Φώτο: Shutterstock

Ανοίγει καταστήματα η Dust+Cream και λανσάρει νέα προϊόντα

Η ελληνική εταιρεία καλλυντικών και μακιγιάζ άνοιξε δύο καταστήματα στην Αττική και άλλα δύο στη Λευκωσία, ενώ εισήλθε στην αγορά των προϊόντων περιποίησης προσώπου.

Επεκτείνει την παρουσία της στην ελληνική και κυπριακή αγορά η ελληνική εταιρεία καλλυντικών και μακιγιάζ Dust+Cream, παρά την δύσκολη συγκυρία. Η αλυσίδα προσέθεσε δύο νέα καταστήματα στο δίκτυο της, στην Καλλιθέα και στο Αιγάλεω, μετά την άρση των περιορισμών την περασμένη άνοιξη, ενώ πρόσθεσε ακόμη δύο καταστήματα στη Λευκωσία, μέσα στο τρέχον έτος, περαιτέρω διευρύνοντας το δίκτυο της σε 80 συνολικά σημεία.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία εισήλθε στην αγορά της περιποίησης προσώπου, λανσάροντας νέα προϊόντα με βάση τα φυσικά συστατικά, κατόπιν πολύμηνης έρευνας και σημαντικής επένδυσης. Τα νέα προϊόντα, με logo "Today is a Good Day", είναι ήδη διαθέσιμα στα φυσικά καταστήματα όσο και στο e-shop της εταιρείας, στοχεύοντας τόσο στο δυναμικό νεανικό κοινό όσο και στις ωριμότερες ηλικίες καθώς οι πρωτοποριακές τους συνθέσεις εξασφαλίζουν ενυδάτωση, αναδόμηση και μείωση ρυτίδων. Η νέα σειρά περιποίησης προσώπου ενσωματώνει την σοφία της φύσης σε πέντε κρέμες, στις οποίες, οι ιδιότητες των φυσικών συστατικών συνδυάζονται με ανάλαφρες υφές και δροσερά αρώματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες τις συσκευασίες της σειράς είναι από ανακυκλώσιμο πλαστικό. 

Η εταιρεία καταγράφει σημαντική αύξηση του τζίρου της στο ηλεκτρονικό της κατάστημα την περίοδο αυτή, δεδομένου ότι τα καταστήματα παραμένουν κλειστά, ενώ στον προγραμματισμό της περιλαμβάνεται το άνοιγμα ακόμη δύο φυσικών καταστημάτων στην χώρα μας όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν. Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές τις επιδόσεις, η μητρική εταιρεία Creamteam, η οποία ελέγχει την αλυσίδα Dust+Cream, είχε αυξημένο κύκλο εργασιών κατά 23,3% το 2019, συνολικού ύψους 14,4 εκατ ευρώ, έναντι 11,6 εκατ ευρώ το 2018, ενώ τα καθαρά της κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 1,44 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 1,08 εκατομμυρίων ευρώ το 2018, αυξημένα κατά 33,23%. Μείωση κατά 5,8% παρουσίασαν οι υποχρεώσεις της εταιρείας το 2019, διαμορφούμενες 6,2 εκατ ευρώ, ενώ μείωση κατά 10,4% παρουσίασε και ο τραπεζικός της δανεισμός, διαμορφούμενος σε 2,7 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 3 εκατομμυρίων ευρώ το 2018. 

Η εταιρεία διευκρινίζει ότι στη διάρκεια της πανδημίας έχει κάνει χρήση της συμμετοχής της σε διάφορα μέτρα στήριξης της Πολιτείας, με στόχο την επάρκεια της απαραίτητης ρευστότητας και το τρέχον έτος, ενώ παρακολουθεί τις εξελίξεις και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να περιορίσει τον αντίκτυπο της πανδημίας και την διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της. Αξίζει να σημειωθεί τέλος, ότι η Creamteam επενδύει στην ελληνική αγορά, διατηρώντας την παραγωγική της γραμμή εντός ελληνικών συνόρων, ενώ απασχολεί συνολικά 600 άτομα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Under-Armour-fais-group
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με ισχυρά brands και ακίνητα αξίας εισέρχεται στο ΧΑ ο όμιλος Fais

Τουλάχιστον 50 νέα σημεία πώλησης θα λειτουργήσουν από τον όμιλο μέχρι το 2030. Οι πωλήσεις εκτιμάται ότι θα αυξηθούν στα 215 εκατ ευρώ. Μέρισμα στους μετόχους με... το «καλημέρα» της εισόδου στο ΧΑ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τζίρος 274 εκατ. στα Hondos Center το 2023 και νέα αύξηση μέσα στο 2024

Οι τέσσερις εταιρείες της δημοφιλούς αλυσίδας καλλυντικών πετυχαίνουν υψηλή μονοψήφια αύξηση πωλήσεων φέτος, ενώ στο 24% αναμένεται ότι θα εκτιναχθεί η συνεισφορά των πωλήσεων μέσω του e-shop.
Καλλυντικά, Αγορά, Εμπόριο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ορόσημο για τα καλλυντικά το 2023 με επιστροφή σε τζίρο προ πανδημίας

Βραδύτεροι ρυθμοί αύξησης πωλήσεων 4% - 7% αναμένονται φέτος. Ο κλάδος στρέφεται στο εξωτερικό, όπου διακρίνονται σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Ενισχύεται ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου.