ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: ΑΠΕ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επενδύσεις 70 εκατ. μέσα στην πανδημία παρά την πτώση εσόδων

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2020 ξεκίνησε την αναβάθμιση του μηχανοστασίου της Θεσσαλονίκης, ολοκλήρωσε την ανακατασκευή του πρώτου εκ των 5 νέων συρμών που θα ενταχθούν άμεσα στον στόλο της και μεταφέρθηκε σε καινούρια γραφεία στο κέντρο της Αθήνας.

Με δραματική πτώση 44% στα έσοδα από επιβατικές μεταφορές και αύξηση 0,18% στις εμπορευματικές μεταφορές έκλεισε το 2020 για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε σύγκριση με το 2019. Τα μέτρα που υποχρεώθηκε να λάβει η Πολιτεία για την αντιμετώπιση της πανδημίας ήταν ο κύριος λόγος για την σοβαρή μείωση των εσόδων, αλλά δεν έλειψαν και τα προβλήματα στην υποδομή, μερικά εξ αυτών χρόνια και άλλα εξαιτίας σοβαρών καιρικών φαινομένων.

Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει η εταιρεία, παρά το δυσοίωνο οικονομικό περιβάλλον και την αβεβαιότητα των εξελίξεων στο άμεσο μέλλον, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προστάτευσε τους εργαζομένους της: ουδείς εργαζόμενος έχασε την δουλειά του, ουδείς ετέθη σε αναστολή εργασίας και η εταιρεία έχει πλέον νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, η οποία περιλαμβάνει και το τεχνικό προσωπικό.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαβεβαιώνει ότι είναι συνεπής και στο επενδυτικό της πρόγραμμα, και μάλιστα μέσα στο 2020, ξεκίνησε την αναβάθμιση του μηχανοστασίου της Θεσσαλονίκης, ολοκλήρωσε την ανακατασκευή του πρώτου εκ των πέντε νέων συρμών που θα ενταχθούν άμεσα στον στόλο της και μεταφέρθηκε σε καινούρια γραφεία στο κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του ΦΙΞ.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρει επίσης ότι οι επενδύσεις της για το 2020 άγγιξαν τα 70 εκ. ευρώ και ο προγραμματισμός για το επόμενο διάστημα αναμένεται να είναι εξίσου σημαντικός με στοχευμένες επενδύσεις που θα αφορούν αναβαθμισμένες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό, προμήθεια νέου σύγχρονου τροχαίου υλικού, αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και των εγκαταστάσεων σιδηροδρομικής εξυπηρέτησης, δραστηριοποίηση στον τομέα logistics (αξιοποιώντας την αποθήκη της στο Θριάσιο), καθώς και νέες προσλήψεις εξειδικευμένου προσωπικού, ενέργειες που αποσκοπούν στην αναδημιουργία της εταιρικής της εικόνας. 

Παράγοντες της εταιρείας τόνιζαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πιστή στις δεσμεύσεις της για συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών της και με στόχο την αποτελεσματική υλοποίηση των στρατηγικών επενδύσεών της, συνεισφέρει τα μέγιστα στην ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νέα γραμμή άμυνας Μητσοτάκη για Τέμπη: «Ποτέ ξανά» και αλλαγές στον ΟΣΕ

Σκληρές κοινοβουλευτικές δοκιμασίες ενόψει για την κυβέρνηση. Ο πρωθυπουργός θα δεσμευτεί για μέτρα που θα καταστήσουν ασφαλές το σιδηροδρομικό δίκτυο. Τι προτείνει ο Κ. Χατζηδάκης για τον ΟΣΕ.
Τρένο Hellenic Train
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΓΑΙΑ ΟΣΕ: Κατηγορία για μη εκτέλεση συντήρησης τρένων σε οκτώ στελέχη

Η δίωξη σε βάρος των οκτώ κατηγορουμένων, ασκήθηκε μετά από παραγγελία της Οικονομικής Εισαγγελίας η οποία διενέργησε προκαταρκτική εξέταση, στο πλαίσιο ελέγχου συμβάσεων που αφορούσαν τα τρένα.
Xristos Spirtzis
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χρ. Σπίρτζης: Μεγάλη η απομείωση του προσωπικού στον σιδηρόδρομο

Επί υπουργίας μου ανησυχούσα για όλα, αλλά όχι για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου είπε ο κ. Σπίρτζης, σημειώνοντας ότι είχε μεν υπάρξει μεγάλη μείωση προσωπικού πριν αναλάβει, ωστόσο το προσωπικό κατά το διάστημα 2015-2019 ήταν «επαρκέστατο».
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Η τελευταία Σοβιετική «Δημοκρατία», η ψυχρολουσία της ΕΛΒΟ και οι ασφάλειες

Η περιγραφή του ΟΣΕ ως «το τελευταίο κατάλοιπο ενός κρατικού σοβιετικού συστήματος» που ταιριάζει γάντι και για τη χώρα, πού οφείλεται η υπανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα, η ψυχρολουσία με την ΕΛΒΟ, οι τιμές των καυσίμων και πώς ποινή 400 χρόνων «εξοφλείται» με 6,5 χρονάκια.
Καρώνης-Αντύπας
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Στα χαρακώματα JP Morgan - Καρώνης, καψόνια από Hellenic Train και η βύθιση του ΑΕΠ

Οι επικίνδυνες σχέσεις του Χ. Καρώνη με τους Αμερικανούς μετόχους της Viva, πώς εκτροχιάστηκε η επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων, η κατακρήμνιση των εισοδημάτων, η παράταση για τον ΒΟΑΚ και το καλάθι του νονού.