ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φωτο: Κρι Κρι

Κρι Κρι: Αύξηση 7,3% του κύκλου εργασιών για το εννεάμηνο 2021

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 22,29 εκατ. έναντι 21,38 εκατ. το εννεάμηνο 2020, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 15,02 εκατ. έναντι 14,03 εκατ. πέρυσι.

Τα οικονομικά της μεγέθη για το εννεάμηνο του 2021 παρουσίασε η βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ Α.Ε. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €110,24 εκ. έναντι €102,75 εκ. το 2020 (αυξημένος +7,3%). Οι πωλήσεις παγωτού στην ελληνική αγορά αυξήθηκαν κατά 14,8%, ενώ οι πωλήσεις γιαουρτιού κατέγραψαν μικρή μείωση 1,2%.

Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας για το εννεάμηνο διαμορφώθηκαν ως εξής:

  • Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε €37,46 εκ. έναντι €35,17 εκ. το εννεάμηνο 2020.
  • Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €22,29 εκ. έναντι €21,38 εκ. το εννεάμηνο 2020.
  • Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €19,04 εκ., έναντι €18,52 εκ. το εννεάμηνο 2020.
  • Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €15,02 εκ., έναντι €14,03 εκ. το εννεάμηνο 2020.
     

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εννεάμηνο 2021 ανήλθαν σε €24,14 εκ. από €21,03 εκ., αυξημένες κατά 14,8%. «Σε αυτή την αύξηση συνετέλεσε, κυρίως, η άρση των περιοριστικών μέτρων που λήφθηκαν ως επακόλουθο της πανδημίας σε συνδυασμό με την ενίσχυση των τουριστικών ροών από το εξωτερικό. Σημαντικό ρόλο έπαιξε, επίσης, η ανάπτυξη της αριθμητικής μας διανομής, με την προσθήκη 1.000 νέων σημείων πώλησης μαζί με το λανσάρισμα νέων κωδικών παγωτού. Το μερίδιο αγοράς των παγωτών ΚΡΙ-ΚΡΙ αυξήθηκε κατά 0,9 ποσοστιαίες μονάδες και διαμορφώνεται πλέον στο 15,9% (στοιχεία NIELSEN σε αξία, Αύγουστος 2021)», σημειώνει η εταιρεία.

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν μικρή μείωση 1,2%, αγγίζοντας τα €37,9 εκ. «Η αγορά των γιαουρτιών στην Ελλάδα, φέτος είναι οριακά αρνητική σε όγκο (-0,4%) και εντονότερα αρνητική σε αξία (-2,2%), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Αυτό αποδίδεται στην υψηλή περσυνή βάση, καθώς και στις έντονες προωθητικές ενέργειες της αγοράς. Έτσι, παρόλο που καταφέρνουμε να διατηρούμε το μερίδιο αγοράς μας, η αξιακή ανάπτυξη των πωλήσεων είναι οριακά πίσω από το 2020. Για την ενίσχυση της θέσης μας, επεκτείνουμε τη γκάμα των προϊόντων μας ώστε να απευθυνόμαστε σε ευρύτερη καταναλωτική βάση, με πρόσφατο παράδειγμα την ενίσχυση της κατηγορίας λειτουργικών γιαουρτιών. Τέλος, με διαφημιστικές καμπάνιες και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες προσπαθούμε να ενισχύσουμε το μερίδιο μας στην αγορά. Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώνεται πλέον, σε 16,4%, αυξημένο σε σχέση με την περσινή περίοδο κατά 0,2 ποσοστιαίες μονάδες [στοιχεία IRI σε αξία, Σεπτέμβριος 2021]», επεσήμανε η εταιρεία.

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις παρουσιάζουν ανάπτυξη, συνολικά, +12,6%. Η αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα €41 εκ, σημειώνοντας ανάπτυξη +9,8% και αγγίζοντας το 52% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-KriKri-Tsinavos
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση τζίρου 18,5% για την Κρι Κρι χάρη στις εξαγωγές γιαουρτιού

Πίεση στην κερδοφορία της γαλακτοβιομηχανίας από τις αυξημένες τιμές του γάλακτος, αλλά τα καθαρά κέρδη σημείωσαν αύξηση 7%, μετά την αναγνώριση φοροαπαλλαγών. Αύξηση του μερίσματος στα 0,40 ευρώ ανά μετοχή.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΚΡΙ ΚΡΙ μαθαίνει στους Αμερικανούς το frozen yogurt... αλά ελληνικά

Αυξάνεται η ζήτηση στην άλλη όχθη του Ατλαντικού για το Greek frozen yogurt. Αίτηση στο Enterprise Greece για μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα. Ως το τέλος του έτους το placement μετοχών από την οικογένεια Τσινάβου.