ΓΔ: 2061.69 0.26% Τζίρος: 203.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Φώτο: Shutterstock

Διεύρυνση του ωραρίου των σούπερ μάρκετ ανακοινώνει η κυβέρνηση

Η κυβέρνηση με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου σχεδιάζει την διεύρυνση του ωραρίου των σούπερ μάρκετ από τις 7 το πρωί έως και τις 10 το βράδυ. Σήμερα αναμένεται η έκδοσή της.   

Στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που αναμένεται το βράδυ πρόκειται, σύμφωνα με πληροφορίες, να υπάρξει ρύθμιση για τη διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των σούπερ μάρκετ από τις 7 το πρωί έως και τις 10 το βράδυ.

Στο μεταξύ, υποχρεωτική και καθολική αναστολή λειτουργίας όλων των εμπορικών καταστημάτων ζητάει η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας με επιστολή της στους υπουργούς Ανάπτυξης, Οικονομικών, Εργασίας και Υγείας.

Όπως αναφέρεται στην επιστολή: «Καθημερινά λαμβάνουμε πιεστικά μηνύματα από την πλειοψηφία των Εμπορικών Συλλόγων από όλη την Ελλάδα που ζητούν πλέον την συνολική αναστολή της λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων. Ήδη πολλοί επιχειρηματίες, αυτοβούλως, αποφασίζουν να προχωρήσουν στο κλείσιμο των καταστημάτων τους. Είναι επομένως η ώρα αυτό να γίνει συνολικά με κρατική απόφαση, όπως ακριβώς έχει γίνει στην Ιταλία και στην Ισπανία, με την εξαίρεση των καταστημάτων τροφίμων, των σούπερ μάρκετ και των φαρμακείων.

Εφόσον η αναστολή λειτουργίας εφαρμοστεί υποχρεωτικά και με καθολικό τρόπο, θα προστατευτεί ουσιαστικά η δημόσια υγεία και δεν θα δημιουργηθούν περαιτέρω προβλήματα στις εμπορικές επιχειρήσεις. Φυσικά, η απόφαση πρέπει να συνοδεύεται από αντίστοιχα υποστηρικτικά μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων αυτών».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διάδρομος σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άνοδος εξαγορών στα σούπερ μάρκετ με επενδύσεις 2,2 δισ. το 2020-2025

Η περαιτέρω συγκέντρωση στον κλάδο των σούπερ μάρκετ θεωρείται βέβαιη λόγω των αυξημένων κοστών και των νέων ρυθμίσεων. Αναμένεται μείωση των αλυσίδων, ενώ οι εξαγορές θα συνεχιστούν τουλάχιστον έως το 2026.
super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα ανθεκτικά σούπερ μάρκετ, οι «φοβισμένοι» καταναλωτές, τι ψωνίζει κάθε γενιά

Η αγορά των σούπερ μάρκετ δείχνει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, οι καταναλωτές αν και πιεσμένοι ψυχολογικά αυξάνουν τις αγορές τους με σημαντικές διαφοροποιήσεις αναλόγως τη γενιά που ανήκουν.
Martin-Brandenburger-Lidl
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μ. Μπράντενμπουργκερ (Lidl): Σταθεροί κανόνες όχι νέα εμπόδια στο εμπόριο

Ο CEO και πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς τονίζει ότι η αγορά χρειάζεται προβλεψιμότητα, ευέλικτο κανονιστικό πλαίσιο και επενδύσεις στην τεχνολογία ώστε να στηριχθούν μισθοί και τιμές.
Γυναίκα σε εσωτερικό χώρο
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Κινεζική αντίδραση, τα deals που φέρνουν γκρίνιες και η εξαγορά της Κρητικός

Οι κινέζοι αντιδρούν στις δηλώσεις Γκίλφοιλ, ποιοί γκρινιάζουν για τα deals, οι νταήδες και οι φυλακές. η Dimand φτιάχνει κατοικίες με κοινωνικό χαρακτήρα και οι καθυστερήσεις στο deal Μασούτης - Κρητικός.
Σκλαβενίτης Τhe FoodHall
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σκλαβενίτης: Η επένδυση στο FoodHall και η επιστροφή της «Σπιτικής Κουζίνας»

Η Σκλαβενίτης μεταμορφώνει το πρώην εργοστάσιο Πίτσος σε ένα πρωτοποριακό FoodHall μι επένδυση 150 εκατ. ευρώ και ετοιμάζει την επιστροφή της «Σπιτικής Κουζίνας» με νέο concept και νέα δυναμική.
Διάδρομος σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η ελληνική αγορά χωράει 4 με 6 μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ

Σε νέο γύρο συγκέντρωσης οδεύει η αγορά των σούπερ μάρκετ, καθώς το περιθώριο κέρδους έχει μειωθεί στο 1,65%, το λειτουργικό κόστος έχει εκτιναχθεί κυρίως λόγω των ενοικίων, ενώ η αγοραστική δύναμη του καταναλωτή μειώνεται διαρκώς.