ΓΔ: 2055.51 -0.19% Τζίρος: 148.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
Άποψη του Λευκού Πύργου, εμβληματικό μνημείο της Θεσσαλονίκης στην παραλία.

Ιδανικό προορισμό για τους Ολλανδούς αποτελεί η Κεντρική Μακεδονία

Το κοινό της Ολλανδίας «διακρίνεται για την υψηλή περιβαλλοντική του συνείδηση και την αγάπη του για τη μακεδονική φιλοξενία» τόνισε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Ιδανικούς προορισμούς για τους Ολλανδούς μπορεί να αποτελέσουν η Θεσσαλονίκη και οι γειτονικές περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας λόγω της απευθείας αεροπορικής σύνδεσης με το Άμστερνταμ, όπως τόνισε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Βίκυ Χατζηβασιλείου, με αφορμή τη συμμετοχή της Περιφέρειας στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση «Vacantiebeuers», που πραγματοποιήθηκε στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας. 

Η ίδια ανέφερε ότι το κοινό της Ολλανδίας «διακρίνεται για την υψηλή περιβαλλοντική του συνείδηση και την αγάπη του για τη μακεδονική φιλοξενία» ενώ «οι Ολλανδοί έχουν από χρόνια εντάξει την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στους αγαπημένους τους οδικούς προορισμούς».

Σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προέβαλε την περιοχή ως έναν οικείο, φιλόξενο και ελκυστικό προορισμό για το ολλανδικό κοινό, που έχει τη δυνατότητα να επισκεφθεί την Κεντρική Μακεδονία τόσο αεροπορικώς όσο και οδικώς.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Άποψη πόλης Φλώρινα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φλώρινα: Στόχος η καθιέρωση ως κορυφαίου τετρασезόν τουριστικού προορισμού

Ο δήμαρχος Φλώρινας παρουσίασε στη Philoxenia τη στρατηγική ανάδειξης της περιοχής, που πρόσφατα βραβεύτηκε από τον ΕΟΤ ως «Καλύτερος Ορεινός Προορισμός», τονίζοντας την αυθεντικότητα και το πλούσιο πολιτιστικό της απόθεμα.
Πρέσπες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρέσπες: Άνοδος του τουρισμού και αυξημένη πληρότητα σε κάθε εποχή

Οι Πρέσπες εξελίσσονται σε δημοφιλή προορισμό με υψηλή πληρότητα, πλούσιες δραστηριότητες και διεθνές ενδιαφέρον, ενώ ο δήμος ενισχύει την προβολή της περιοχής σε εκθέσεις και δράσεις τουριστικής προώθησης.
Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΤ: Η Θεσσαλονίκη ενισχύει τη θέση της ως κορυφαίος προορισμός city break

Ο ΕΟΤ, σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, υλοποιεί στοχευμένες καμπάνιες και δράσεις για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της πόλης, με στόχο την ένταξή της στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς city break και MICE.
Μπούρτζι Ναυπλίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Philoxenia: Η Πελοπόννησος προβάλλει τη γαστρονομική και τουριστική ταυτότητα

Με επιτυχημένο πρόγραμμα δράσεων στη Philoxenia, η ΠΕΔ Πελοποννήσου παρουσίασε σε 110 επισκέπτες από 36 χώρες τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις φυσικές ομορφιές της, προβάλλοντας την τουριστική ταυτότητα της περιοχής.
Εγκαταστάσεις ΔΕΘ Θεσσαλονίκης
ΔΙΕΘΝΗ

Συνεργασία ΔΕΘ-HELEXPO με Βοϊβοντίνα και Νόβι Σαντ για διεθνείς σχέσεις

Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ ΔΕΘ-HELEXPO, Βοϊβοντίνας και Νόβι Σαντ στη Philoxenia, με στόχο την ενίσχυση των δεσμών Ελλάδας-Σερβίας στον τουρισμό και τις εκθέσεις, όπως ανακοίνωσε η ΔΕΘ-HELEXPO.
Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Philoxenia 2024: Ψηφιακός μετασχηματισμός κλειδί για τον τουρισμό

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός κρίνεται απαραίτητος για τον τουρισμό, σύμφωνα με το συνέδριο της Philoxenia. Η Ελλάδα προοδεύει σε ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες αλλά υστερεί σε επιχειρηματικές ψηφιακές δεξιότητες και εξειδικευμένο προσωπικό.