ΓΔ: 2043.27 -1.28% Τζίρος: 222.20 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:26:41
Πλοίο και Μαρίνα του Φλοίσβου
Φωτογραφία LAMDA

Φλοίσβος: Το πρώτο ηλεκτροκίνητο σκάφος υπηρεσίας σε ελληνική μαρίνα

Η Μαρίνα Φλοίσβου απέκτησε το πρώτο ηλεκτροκίνητο σκάφος υπηρεσίας σε ελληνική μαρίνα, ενισχύοντας την πράσινη μετάβαση και τη βιώσιμη λειτουργία στον θαλάσσιο τουρισμό.

Η Μαρίνα Φλοίσβου, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για βιώσιμη ανάπτυξη, παρουσίασε το πρώτο ηλεκτροκίνητο σκάφος υπηρεσίας σε ελληνική μαρίνα, ενισχύοντας την πράσινη μετάβαση του θαλάσσιου τουρισμού. 

Το σκάφος, κατασκευασμένο στο εξειδικευμένο ναυπηγείο TS Marine στην Εσθονία, διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης 24kW, αυτονομία 3–4 ωρών και δυνατότητα γρήγορης φόρτισης από ΑΠΕ, αποτελώντας ορόσημο για την περιβαλλοντική καινοτομία στον τομέα της ναυτιλίας.

Η ανακοίνωση του Flisvos Marina για το πρώτο ηλεκτροκίνητο σκάφος υπηρεσίας σε ελληνική μαρίνα

Οι μαρίνες της LAMDA συνεχίζουν να καινοτομούν με τη Μαρίνα Φλοίσβου, να κάνει ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα προς την πράσινη μετάβαση, παρουσιάζοντας το πρώτο ηλεκτροκίνητο σκάφος  που κατασκευάστηκε ειδικά για τις ανάγκες της.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και με σκοπό την προώθηση και εφαρμογή μέτρων περιβαλλοντικής προστασίας και απομείωσης του ανθρακικού αποτυπώματός της, η Μαρίνα Φλοίσβου απέκτησε το πρώτο ηλεκτροκίνητο σκάφος για επιχειρησιακή χρήση.

Η σχεδίαση, κατασκευή και προμήθεια είναι αποτέλεσμα δύο ετών ενδελεχούς έρευνας σε ευρωπαϊκά ναυπηγεία και αναζήτησης της καταλληλότερης λύσης για την υποστήριξη mega yachts και τη λειτουργική υποβοήθηση πρόσδεσης σκαφών εντός της μαρίνας.

Το σκάφος κατασκευάστηκε στο εξειδικευμένο ναυπηγείο της TS Marine στην Εσθονία, το οποίο διαθέτει πολυετή εμπειρία  στη σχεδίαση και ναυπήγηση  πλωτών μέσων υψηλών προδιαγραφών για επαγγελματική χρήση, με έμφαση στην ποιότητα και τη βιωσιμότητα.

Διαθέτει τα κάτωθι τεχνικά χαρακτηριστικά:

  • Ανθεκτική κατασκευή από πολυαιθυλένιο υψηλής πυκνότητας (HDPE)
  • Μήκος 5μ. και πλάτος 2,2μ.
  • Ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης συνολικής ισχύος 24kW (δύο εξωλέμβιες μηχανές)
  • Μπαταρίες με αυτονομία 3–4 ωρών υπό συνθήκες συνεχούς λειτουργίας
  • Δυνατότητα πλήρους και γρήγορης ηλεκτροφόρτισης των μπαταριών στο δίκτυο της μαρίνας με ηλεκτρικό ρεύμα που προέρχεται από Α.Π.Ε.
  • Ικανότητα μεταφοράς  τεσσάρων ατόμων και υποστήριξης χειρισμών πρόσδεσης μεγάλων σκαφών

Οι επιτυχημένες εν πλω δοκιμές του σκάφους (sea trials) ολοκληρώθηκαν τον Ιούλιο, επιβεβαιώνοντας την αξιόπιστη και αποδοτική λειτουργία του σύμφωνα με τις υψηλότερες απαιτήσεις και τεχνικές προδιαγραφές. 

Ορόσημο για τη ναυτιλιακή και περιβαλλοντική καινοτομία

Η υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης αναδεικνύει τη Μαρίνα Φλοίσβου ως πρότυπο αειφόρου λειτουργίας και αυστηρής περιβαλλοντικής πολιτικής, με μέτρα που περιορίζουν τη χρήση ορυκτών καυσίμων στη λειτουργία των μαρινών. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αντιδράσεις ναυτεργατικών σωματείων για τις συλλήψεις πλοιάρχων

Το συνδικαλιστικό όργανο των ναυτικών υποστηρίζει ότι και στις δύο περιπτώσεις, ο «αποδιοπομπαίος τράγος είναι οι Πλοίαρχοι», οι οποίοι «συνελήφθησαν και κρατήθηκαν με τη διαδικασία του αυτόφωρου σαν να ήταν εγκληματίες».