ΓΔ: 2023.05 -0.47% Τζίρος: 159.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φώτο: Shutterstock

Δίδεται σε κυκλοφορία για τα βαρέα οχήματα η Γέφυρα Σερβίων

Τα βαρέα οχήματα θα πρέπει να διασχίζουν την γέφυρα με ταχύτητα όχι μεγαλύτερη των 40 χλμ και η μεταξύ τους απόσταση θα είναι τα 100 μ.

Τις επόμενες ημέρες «ανοίγει» και για τα βαρέα οχήματα, η κυκλοφορία στην Υψηλή Γέφυρα Σερβίων μετά την ολοκλήρωση των εργασιών ενίσχυσης προβόλου στον οποίο εντοπίστηκαν προβλήματα. Τα τεχνικά συνεργεία πραγματοποίησαν δοκιμαστικές φορτίσεις, προκειμένου να επαληθευθούν τα αποτελέσματα της τοπικής ενίσχυσης αλλά και η συμπεριφορά τους υπό φορτίο των συγκεκριμένων σημείων της γέφυρας.

Η κυκλοφορία των οχημάτων στην Γέφυρα Σερβίων θα έχει ορισμένους περιορισμούς, όπως, τα βαρέα οχήματα θα διασχίζουν την γέφυρα με ταχύτητα όχι μεγαλύτερη των 40 χλμ και η μεταξύ τους απόσταση θα είναι τα 100 μ. Επίσης έχει εγκατασταθεί ειδικός εξοπλισμός, όπου καθ’όλη την διάρκεια του 24ωρου θα καταγράφει την συμπεριφορά της γέφυρας σε συνθήκες κανονικής κυκλοφορίας.

Η γέφυρα των Σερβίων είναι η δεύτερη μεγαλύτερη γέφυρα της χώρας μετά από αυτή του Ρίου και κατασκευάστηκε το 1975 όταν η ΔΕΗ κατασκεύασε το φράγμα του Πολυφύτου, δημιουργώντας μια από τις μεγαλύτερες τεχνητές λίμνες της Ελλάδας. Να υπενθυμίσουμε ότι τις 17 Μαρτίου 2023 για λόγους ασφαλείας, είχε απαγορευτεί η διέλευση παντός οχήματος από την γέφυρα, προκειμένου να πραγματοποιηθούν επείγουσες εργασίες αποκατάστασης στους προβόλους της και ενίσχυσης τους με νέους χαλύβδινους τένοντες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Patra Pyrgos Olympia Odos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πάτρα – Πύργος: Οι περιπέτειες του έργου, τα πρώτα διόδια και η επόμενη μέρα

Από την παραχώρηση, τις οκτώ εργολαβίες και τα βοσκοτόπια, στη συμφωνία «ενωρίτερης ολοκλήρωσης» και στα σημερινά εγκαίνια των πρώτων 65 χλμ. της νέας Πατρών-Πύργου, που εντάσσονται στην Ολυμπία Οδό.
odos_pyrgos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τρέχουν οι εξελίξεις στα μεγάλα οδικά έργα, με αφετηρία το Πάτρα - Πύργος

«Κορδέλες» στο Πάτρα - Πύργος, παράδοση της Εγνατίας Οδού ως το τέλος του έτους, ενώ για το πρώτο εξάμηνο του 2026 βάζει πλώρη η ολοκλήρωση του Ε65. Εντός του 2025 ο διαγωνισμός για τον τριπλό κόμβο Σκαραμαγκά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανεβάζει τον πήχη η ΑΒΑΞ για EBITDA, καθαρά κέρδη και μερίσματα

Στα 150 εκατ. ο στόχος για τα EBITDA το 2029, σημαντική άνοδος καθαρών κερδών το 2024 και αύξηση μερίσματος. Πώς προχωρούν τα έργα που υλοποιεί η εταιρεία, οι καθυστερήσεις σε μετρό και Ελληνικό. Οι νέες πηγές εσόδων.