ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
EY Ελλάδα
Φωτογραφία EY Ελλάδα

EY και ΟΠΑ ενώνουν δυνάμεις για την εκπαίδευση στο Customer Experience

Με σεμινάρια, επισκέψεις και πρακτικές, EY Ελλάδος και ΟΠΑ προσφέρουν στους φοιτητές πρακτική εκπαίδευση και εμπειρία στο δυναμικό πεδίο του Customer Experience.

Σε μια σημαντική στρατηγική σύμπραξη για την εκπαίδευση της νέας γενιάς στελεχών στον δυναμικά αναπτυσσόμενο τομέα του Customer Experience (CX), η EY Ελλάδος και το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) διευρύνουν τη συνεργασία τους, εγκαινιάζοντας νέο κύκλο κοινών εκπαιδευτικών δράσεων.

Η συνεργασία ξεκίνησε με τη διοργάνωση τεσσάρων εξειδικευμένων σεμιναρίων υπό τον τίτλο «CX Mastery Series: Powered by EY», τα οποία υλοποιήθηκαν ως μέρος του μαθήματος «Διοίκηση Εμπειρίας Πελάτη» του Τμήματος ΟΔΕ.

 Το εν λόγω μάθημα, που εισήχθη στο νέο πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος πριν από τρία χρόνια, διδάσκεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα κατά το τρέχον ακαδημαϊκό εξάμηνο από τον Καθηγητή Μάρκετινγκ Γιώργο Σιώμκο.

Τα workshops πραγματοποιήθηκαν με την υποστήριξη του EY wavespace™ Athens και την ενεργή συμμετοχή εξειδικευμένων στελεχών της EY Ελλάδος. 

Κατά τη διάρκειά τους, οι φοιτητές εξοικειώθηκαν με πρακτικές προσεγγίσεις γύρω από το CX, το digital marketing, τη συμβολή της νευροεπιστήμης στη λήψη αποφάσεων, την ενοποίηση του UX με την αντίληψη του brand, καθώς και με πραγματικά use cases από την αγορά. 

Όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν πιστοποιητικό παρακολούθησης από την EY Ελλάδος, το ΟΠΑ και το Τμήμα ΟΔΕ.

Η συνεργασία των δύο φορέων προβλέπει, επίσης, σειρά δράσεων, όπως επισκέψεις φοιτητών στα γραφεία της EY στην Αθήνα, ενημερώσεις για το οικοσύστημα CX, δυνατότητες πρακτικής άσκησης στον συγκεκριμένο τομέα, αλλά και ανάπτυξη νέων συνεργασιών για την ενίσχυση δεξιοτήτων στους τομείς της ανάλυσης καταναλωτικής συμπεριφοράς και της καινοτομίας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της EY Ελλάδος, Γιώργος Παπαδημητρίου, υπογράμμισε τη σημασία του CX για τις σύγχρονες επιχειρήσεις, δηλώνοντας: «Η διαχείριση της εμπειρίας του πελάτη είναι εξαιρετικά σημαντική για τις επιχειρήσεις, καθώς επηρεάζει άμεσα την αφοσίωση των πελατών, τη φήμη αλλά και την ανάπτυξη της εταιρείας.

 Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία του ΟΠΑ να ξεκινήσει, για πρώτη φορά στη χώρα μας, ένα εξειδικευμένο μάθημα για το CX, και τη στηρίζουμε έμπρακτα.

 Η συνεργασία με τα πανεπιστημιακά ιδρύματα αποτελεί για την EY δέσμευση για κάλυψη των αναγκών της αγοράς εργασίας και προώθηση της καινοτομίας».

Από την πλευρά του, ο Πρύτανης του ΟΠΑ, Καθηγητής Βασίλης Βασδέκης, επεσήμανε τη στρατηγική σημασία της εξωστρέφειας στην ανώτατη εκπαίδευση: «Στο ΟΠΑ η εξωστρέφεια αποτελεί κινητήρια δύναμη για συνεργασίες με κορυφαίες διεθνείς εταιρείες.

 Η συνεργασία μας με την EY στο πεδίο του Customer Experience παρέχει στους φοιτητές μας μοναδικές ευκαιρίες βιωματικής μάθησης σε πραγματικές συνθήκες, ενισχύοντας την αμφίδρομη μεταφορά τεχνογνωσίας».

Ο Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος ΟΔΕ, Γιώργος Σιώμκος, αναγνώρισε την πρωτοποριακή διάσταση του εγχειρήματος: «Το Τμήμα ΟΔΕ πρωτοπορεί στην ελληνική ακαδημαϊκή πραγματικότητα, εντάσσοντας το Customer Experience Management στο πρόγραμμα σπουδών.

 Η συνεργασία με την EY Ελλάδος έδωσε ζωή σε ένα εκπαιδευτικό μοντέλο που συνδέει τη θεωρία με την πράξη. Ευχαριστώ θερμά τα στελέχη της EY, τον Πρύτανη κ. Βασδέκη και τον Αντιπρύτανη κ. Δουκάκη για την καθοριστική τους συμβολή».

Η πρωτοβουλία EY–ΟΠΑ αποτελεί πρότυπο εκπαιδευτικής σύμπραξης, προσανατολισμένης στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς και της κοινωνίας της γνώσης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λογότυπο ΣΥΡΙΖΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ για Μητσοτάκη: Η σιωπή στον δημόσιο διάλογο δεν είναι χρυσός

Σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, για ακόμα μία φορά ο κ. Μητσοτάκης επέλεξε να αποφύγει τον δημόσιο διάλογο γύρω από τα μείζονα ζητήματα, που έχουν τεθεί τόσο από την αντιπολίτευση όσο και από την κοινωνία.