ΓΔ: 1970.11 -0.78% Τζίρος: 52.36 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:15:02
Κωνσταντίνος Κυρανάκης
Φώτο: Dimitris Kapantais / SOOC

Κυρανάκης: Ποιες αλλαγές φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα τρένα

Όπως σημείωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, το νομοσχέδιο θα στηριχθεί σε δύο πυλώνες, μεταξύ αυτών και η αξιολόγηση του προσωπικού.

Στις αλλαγές που θα φέρει το νέο νομοσχέδιο αναφορικά με την ασφάλεια των σιδηροδρόμων, αναφέρθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, κ. Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μιλώντας στον ΑΝΤ1. 

Σχετικά με την ασφάλεια στα τρένα ανέφερε ότι «αδιάκοπα κάθε μέρα εργάζομαι για ασφαλή τρένα και ασφαλή σιδηρόδρομο. Το νέο νομοσχέδιο που φέρνουμε στις 28 του μηνός έρχεται να αναβαθμίζει την ασφάλεια».

Όπως εξήγησε το νέο νομοσχέδιο θα σταθεί σε δύο πυλώνες. Ο ένας είναι το προσωπικό, σχετικά με το οποίο θα πρέπει να γίνει αυστηροποίηση αρκετών μέτρων και δήλωσε ότι κάποια πράγματα στο κομμάτι αυτό «πρέπει να αποτελέσουν παρελθόν» και συμπλήρωσε ότι «θα υπάρξουν ποινές όταν γίνονται λάθη». Ο άλλος πυλώνας είναι τα συστήματα τεχνολογίας που συμπληρώνουν τους ανθρώπους που είναι στην πρώτη γραμμή.

Όπως ανέφερε «θα προβλέπεται ο γεωεντοπισμός των τρένων σε πραγματικό χρόνο. Θα γίνει υποχρεωτικό το μέτρο να έχει πομπό κάθε τρένο και σε πραγματικό χρόνο να βλέπουμε σε ποια γραμμή είναι. Θα λειτουργήσει σε 3 μήνες από σήμερα».

Ερωτηθείς για το τι έχει γίνει μέχρι στιγμής στον ελληνικό σιδηρόδρομο απάντησε ότι «έχουνε γίνει πολλά» και συμπλήρωσε ότι «η κατάσταση στον σιδηρόδρομο δεν μπορεί να είναι άσπρο - μαύρο. Έχουνε γίνει πολλά αλλά τα χρόνια της κρίσης είναι η αλήθεια ότι ο σιδηρόδρομος παρατήθηκε».

Συμπλήρωσε επίσης ότι «στους υπάλληλους έχει ξεκινήσει η επαναξιολόγηση. Πρέπει να αλλάξει αυτή η χαλαρότητα για κάποιους, αυτό πρέπει να τελειώσει».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τρένα με GPS, μοντέλο ΔΕΗ στις προσλήψεις, ψυχομετρικά τεστ και απολύσεις

Το νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο προβλέπει υποχρεωτική εγκατάσταση του αμφισβητούμενου συστήματος HEPOS, Ενιαίο Κέντρο Κυκλοφορίας, ευέλικτες προσλήψεις και προμήθειες και αυστηρούς ελέγχους στο προσωπικό.
Τρένο Hellenic Train
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέος ΟΣΕ με... άρωμα ΔΕΗ και ώρα για ξεκαθάρισμα με τους Ιταλούς

«Μοντέλο ΔΕΗ» για τον νέο ΟΣΕ μόνο σε ευελιξία προσλήψεων και συμβάσεων, όχι και σε οικονομικά μεγέθη. Όλα ανοικτά στη δύσκολη διαπραγμάτευση με τους Ιταλούς της Hellenic Train. Τι θα γίνει με τα συστήματα ασφάλειας.
Κωνσταντίνος Κυρανάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρανάκης: Ενισχύεται περαιτέρω το προσωπικό για τον ΟΣΕ

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, δήλωσε πως, αντί να μειωθούν, ο αριθμός των μηχανοδηγών θα παραμείνει ίδιος και θα υπάρξει πρόσληψη προϊσταμένου αμαξοστοιχίας και εγκατάσταση καμερών στην καμπίνα των μηχανοδηγών, παρουσίαση την ερχόμενη Δευτέρα.