Ο τουρισμός αποτελεί βασικό πυλώνα για την οικονομία, την απασχόληση και την ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών στην Αττική, σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη Αττικής, Νίκο Χαρδαλιά. Μιλώντας στο συνέδριο Greece Talks που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας από το travel.gr, ο κ. Χαρδαλιάς ανέπτυξε τη στρατηγική της Περιφέρειας για την ανάδειξη της Αττικής ως σταθερού προορισμού διαμονής, δίνοντας έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη.
Ο Περιφερειάρχης επισήμανε ότι η Αττική δεν πρέπει να αποτελεί μόνο την αφετηρία, αλλά τον τελικό προορισμό κάθε επισκέπτη. Όπως ανέφερε, η πρώτη του ενέργεια ως νεοεκλεγμένος Περιφερειάρχης το 2024 ήταν η διεξαγωγή ερευνών σχετικά με το brand name της περιοχής στις διεθνείς αγορές. Τα αποτελέσματα έδειξαν χαμηλή αναγνωρισιμότητα, γεγονός που οδήγησε στο rebranding της περιοχής ως «The Greater Athens Region», προσφέροντας πλέον μια ενοποιημένη εμπειρία που εκτείνεται πέρα από το ιστορικό κέντρο της Αθήνας.
Στόχος της Περιφέρειας είναι η αύξηση της μέσης παραμονής των επισκεπτών, η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας στους 66 Δήμους, η ενδυνάμωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Η νέα στρατηγική περιλαμβάνει την ανάπτυξη οινικών διαδρομών, την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, τη δημιουργία μουσείων, χώρων τέχνης και πάρκων για ευεξία και οικοτουρισμό.
Παράλληλα, η Περιφέρεια επενδύει σε πολιτιστικές υποδομές, διαθέτοντας 40 εκατ. ευρώ για 21 έργα που εντάσσονται σε ένα ευρύτερο πρόγραμμα πολιτισμού, αθλητισμού και ψυχαγωγίας. Η ίδρυση επαγγελματικού μόνιμου φορέα