Τη διαφωνία του σχετικά με τη διαδικασία κατάργησης της εταιρείας Εγνατία Οδός Α.Ε. εκφράζει ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Στράτος Σιμόπουλος. Η τοποθέτησή του έρχεται με αφορμή την έναρξη επεξεργασίας του νομοσχεδίου για την παραχώρηση της λειτουργίας και συντήρησης της Εγνατίας Οδού, στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή.
Ο κ. Σιμόπουλος επισημαίνει πως «με το άρθρο 12 του νομοσχεδίου μεθοδεύεται ο "ξαφνικός θάνατος" της ομώνυμης εταιρείας, μέσω αναγκαστικής μεταφοράς του προσωπικού σε άλλες υπηρεσίες». Εκφράζει τη διαφωνία του με το «κλείσιμο» της εταιρείας, διευκρινίζοντας πως δεν αντιτίθεται στην παραχώρηση της λειτουργίας και συντήρησης του οδικού άξονα.
Σύμφωνα με τον βουλευτή, η Εγνατία Οδός Α.Ε. αποτελεί δημόσιο αναπτυξιακό εργαλείο και μετά την παραχώρηση θα πρέπει να αναδιαρθρωθεί, να αναλάβει νέα έργα και να διευρύνει τους τομείς δραστηριότητάς της.
Υπογραμμίζει ότι η εταιρεία υλοποιεί δεκάδες έργα, δραστηριοποιείται στο εξωτερικό (Κατάρ, Λιβύη, Ουκρανία) και έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως τεχνική υπηρεσία για δημόσιους φορείς που στερούνται αντίστοιχης δομής.
Παράλληλα, σημειώνει ότι, παρά την οριζόντια εφαρμογή του νόμου 4412 στους δημόσιους φορείς, η εταιρεία διατηρεί μεγαλύτερη ευελιξία σε μελέτες και κατασκευές έργων. Καλεί την κυβέρνηση να αφαιρέσει το επίμαχο άρθρο 12 από το νομοσχέδιο και να εξετάσει σε μεταγενέστερο χρόνο το μέλλον της εταιρείας.
Ο κ. Σιμόπουλος τονίζει πως, τη στιγμή που η Θεσσαλονίκη γνωρίζει σημαντικές αλλαγές στις υποδομές μέσω κυβερνητικών πρωτοβουλιών, «λίγες λάθος πολιτικές προσεγγίσεις να θολώνουν τη μεγάλη εικόνα».
Ως παραδείγματα τέτοιων προσεγγίσεων αναφέρει την απουσία εκπροσώπου των παραγωγικών φορέων από το ΔΣ της ΔΕΘ, την απουσία προσώπου από τη Θεσσαλονίκη στο ΔΣ της Ελληνικό Μετρό, τη μεταφορά της έκθεσης Beyond στην Αθήνα, καθώς και τις διαμάχες μεταξύ φορέων και διοικήσεων στη ΒΙΠΕΘ και στην ΚΑΘ.