Σε έντονο ύφος τοποθετείται η ευρωκοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ για τη στάση των ευρωβουλευτών της Νέας Δημοκρατίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, σχετικά με την ψηφοφορία για τις Νέες Γονιδιωματικές Τεχνικές. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, «η Νέα Δημοκρατία οφείλει να σταματήσει επιτέλους να παριστάνει τον εκπρόσωπο τύπου των λόμπι της βιοτεχνολογίας».
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, «οι ευρωβουλευτές της βρίσκονται στις Βρυξέλλες για να υπερασπίζονται τους Έλληνες πολίτες και αγρότες». Ωστόσο, με τη θετική ψήφο τους υπέρ της απορρύθμισης των Νέων Γονιδιωματικών Τεχνικών, «η ΝΔ στήριξε την επέκταση των μεταλλαγμένων τροφίμων αγκαλιά με δυνάμεις της ακροδεξιάς».
Η ευρωκοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ επισημαίνει ότι η στάση αυτή είναι «απολύτως συνεπής με τη θέση του αρμόδιου υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης της κυβέρνησης Μητσοτάκη, ο οποίος υπερψήφισε την πρόταση στο Συμβούλιο».
Παράλληλα, η ανακοίνωση αναγνωρίζει ότι «υπάρχουν και εξαιρέσεις εντός της Νέας Δημοκρατίας, που είχαν το σθένος και το πολιτικό θάρρος, έστω με τον τρόπο τους, να αντισταθούν στις πιέσεις και να υπερασπιστούν τη διαφάνεια και την αρχή της προφύλαξης».
Αντίθετα, «σύσσωμοι και χωρίς καμία διαρροή, οι ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ τάχθηκαν υπέρ της προστασίας των Ελλήνων καταναλωτών και εναντιώθηκαν στην ανεξέλεγκτη διείσδυση αυτών των τεχνικών στο πιάτο των πολιτών», σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση.
Το ΠΑΣΟΚ υπογραμμίζει ότι «οι Έλληνες πολίτες έχουν αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα να τρέφονται με ποιοτικά και ασφαλή τρόφιμα, χωρίς πειραματισμούς στην πλάτη τους». Επιπλέον, τονίζει την ανάγκη για «πλήρη και υποχρεωτική σήμανση» και προειδοποιεί πως οι Έλληνες αγρότες δεν πρέπει να γίνουν «όμηροι των πατεντών λίγων πολυεθνικών εταιρειών που θέλουν να ελέγξουν την τροφική αλυσίδα».
Καταλήγοντας, η ευρωκοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ αναφέρει: «Η Νέα Δημοκρατία επέλεξε πλευρά. Και δεν είναι η πλευρά των Ελλήνων πολιτών και αγροτών που διαχρονικά έχει επιλέξει το ΠΑΣΟΚ».