Με την θετική ψήφο της ΝΔ εγκρίθηκε από την Ολομέλεια το σχέδιο νόμου του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών με τίτλο «Μέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και φορολογικές διατάξεις, ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις Δημοσίου, ρυθμίσεις για την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων και βελτίωση του πλαισίου για τα παίγνια, ρυθμίσεις για την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Ανώνυμη Εταιρεία και λοιπές διατάξεις».
Το νομοσχέδιο υπερψηφίστηκε επί της Αρχής και στο σύνολό του μόνο από τη ΝΔ. Αντίθετα, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και Νίκη το καταψήφισαν, ενώ το ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ και η Ελληνική Λύση δήλωσαν «παρών». Η Πλεύση Ελευθερίας, όπως ανέφερε ο αγορητής της, καταψηφίζει το νομοσχέδιο, επισημαίνοντας ότι θα καταθέσει το ψηφοδέλτιό της εντός των επόμενων ωρών.
Η τροπολογία που αφορά τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη έλαβε θετική ψήφο από τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ και την Ελληνική Λύση. Τα κόμματα ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και Νίκη τοποθετήθηκαν με «παρών».
Η δεύτερη υπουργική τροπολογία, η οποία περιλαμβάνει διατάξεις σχετικές με τις αρμοδιότητες της ΕΛΑΣ για κακουργήματα, τη φοροδιαφυγή, την εγκατάσταση σταθμών αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας και τον ΟΑΣΘ, υπερψηφίστηκε από τη ΝΔ. Το ΚΚΕ την καταψήφισε, ενώ όλα τα υπόλοιπα κόμματα δήλωσαν «παρών».