Στο πλαίσιο επίσκεψης κυβερνητικού κλιμακίου στην Αργολίδα, η υφυπουργός Τουρισμού Άννα Καραμανλή πραγματοποίησε σειρά επαφών με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης και φορείς της περιοχής. Στόχος των συναντήσεων ήταν η αποτίμηση της πορείας του τουρισμού, καθώς και η παρουσίαση των κυβερνητικών πρωτοβουλιών για την ενίσχυση της περιφερειακής και βιώσιμης ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η κ. Καραμανλή συναντήθηκε στο Δημαρχείο Ερμιονίδας, στο Κρανίδι, με τον δήμαρχο κ. Γεωργόπουλο, τους αντιδημάρχους και δημοτικούς συμβούλους. Παρόντες ήταν επίσης ο αντιπεριφερειάρχης Ε. Αργολίδας Βασίλης Σιδέρης και ο περιφερειακός σύμβουλος Ε. Αργολίδας Αναστάσιος Γ. Γανώσης. Οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής, στην ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος και στα έργα υποδομής που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Η υφυπουργός επισκέφθηκε τη μαρίνα της Ερμιόνης, όπου ενημερώθηκε για την πρόοδο του έργου. Η κατασκευή εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς και αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τις υποδομές θαλάσσιου τουρισμού, προσελκύοντας νέες επενδύσεις και αναβαθμίζοντας το τουριστικό προϊόν της περιοχής.
Στη συνέχεια, η κ. Καραμανλή είχε συνάντηση εργασίας στο Πόρτο Χέλι με εκπροσώπους του ξενοδοχειακού και επισιτιστικού κλάδου, όπου συζητήθηκαν οι προοπτικές συνεργασίας και οι ανάγκες της τοπικής αγοράς.
Οι προοπτικές της Ερμιονίδας και της Πελοποννήσου
Αναφερόμενη στις δυνατότητες της περιοχής, η υφυπουργός σημείωσε: «Η Ερμιονίδα, η Αργολίδα, όπως και το σύνολο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αποτελούν δυναμικά ανερχόμενους προορισμούς, με σημαντικές προοπτικές περαιτέρω ανάδειξης στη διεθνή τουριστική αγορά. Διαθέτουν έναν μοναδικό συνδυασμό φυσικού πλούτου, με εξαιρετικές παραθαλάσσιες περιοχές, ορεινά τοπία και πλούσια ενδοχώρα, ενώ προσφέρουν αυθεντικές εμπειρίες που μπορούν να προσελκύσουν επισκέπτες καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου».
Η ίδια τόνισε ότι η περιοχή διαθέτει όλες τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη ειδικών μορφών τουρισμού, όπως ο θαλάσσιος και ο καταδυτικός, οι δραστηριότητες στη φύση, ο πολιτιστικός και θρησκευτικός τουρισμός, ο συνεδριακός τουρισμός, ο αγροτουρισμός και η γαστρονομία.
Στρατηγικές πρωτοβουλίες για βιώσιμη ανάπτυξη
Η κ. Καραμανλή υπογράμμισε τη σημασία του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO) Πελοποννήσου, τονίζοντας ότι αποτελεί σύγχρονο εργαλείο στρατηγικού σχεδιασμού και διαχείρισης προορισμού. Ο οργανισμός, όπως ανέφερε, θα συμβάλει ουσιαστικά στη διεθνή προβολή της Πελοποννήσου και στη διαμόρφωση ενός ποιοτικού και ανταγωνιστικού τουριστικού προϊόντος.
Επιπλέον, έκανε ειδική αναφορά στη λειτουργία της ΣΑΕΚ Τουρισμού του Υπουργείου Τουρισμού στο Άργος, επισημαίνοντας ότι η επένδυση στην τουριστική εκπαίδευση είναι καθοριστικής σημασίας για τη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού.
Η ενίσχυση της περιφέρειας στο επίκεντρο
Ολοκληρώνοντας την επίσκεψή της, η υφυπουργός ανέφερε: «Ο ελληνικός τουρισμός διανύει μια ιδιαίτερα δυναμική περίοδο, με σταθερά ισχυρές επιδόσεις που επιβεβαιώνουν τη θέση της χώρας μας ανάμεσα στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως. Δική μας ευθύνη είναι να διατηρήσουμε αυτή τη δυναμική, επενδύοντας σταθερά στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα και την ανθεκτικότητα του τουριστικού μας προϊόντος».
Η κ. Καραμανλή υπογράμμισε ότι «η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει αποδείξει στην πράξη ότι η στήριξη της περιφέρειας αποτελεί σταθερή προτεραιότητά της», προσθέτοντας πως η συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες και την αυτοδιοίκηση είναι κρίσιμη για την αξιοποίηση των πραγματικών δυνατοτήτων κάθε τόπου.
Κλείνοντας, σημείωσε ότι «η Αργολίδα είναι ένας τόπος με ξεχωριστή ταυτότητα, σημαντικό φυσικό και πολιτιστικό πλούτο και μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης». Με τη στενή συνεργασία κράτους, αυτοδιοίκησης και τοπικών φορέων, όπως είπε, μπορούν να αξιοποιηθούν πλήρως οι δυνατότητες της περιοχής ώστε τα οφέλη της τουριστικής ανάπτυξης να επιστρέψουν στους κατοίκους, στις επιχειρήσεις και στην τοπική οικονομία.
Πηγή φωτογραφίας: Υπουργείο Τουρισμού