Η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Αλεξάνδρα Σδούκου, απαντώντας σε δηλώσεις του κ. Τσουκαλά, τόνισε ότι «το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη». Όπως σημείωσε, ο κ. Τσουκαλάς αγνόησε τη σαφή αναφορά της σε σύστημα συμπληρωματικής ψηφοφορίας, ένα μηχανισμό που, όπως υπογράμμισε, «εξασφαλίζει ότι η τελική απόφαση για το ποιος ή ποια θα είναι δήμαρχος γίνεται με τη μέγιστη δυνατή συμμετοχή των πολιτών».
Η κ. Σδούκου συνέχισε λέγοντας ότι «ο κ. Τσουκαλάς και το ΠΑΣΟΚ δεν νοιάζονται για τη συμμετοχή των πολιτών, μόνο για το ποια παζάρια μπορεί να τους εξασφαλίσουν κάποιο δήμαρχο παραπάνω». Παράλληλα, κάλεσε τον κ. Τσουκαλά «να μην ρωτά μόνο τους κατοίκους των μεγάλων πόλεων για την ταλαιπωρία, αλλά και τους ανθρώπους της περιφέρειας που θέλουν να ψηφίσουν στον τόπο καταγωγής τους».