Συνάντηση με τον Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Κυρανάκη είχε η πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Κίμπερλι Γκίλφοϊλ.
Όπως ανέφερε η ίδια σε ανάρτησή της στο «Χ», η συνάντηση πραγματοποιήθηκε «στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων επαφών μου με ηγέτες από όλο το πολιτικό φάσμα της Ελλάδας». Η πρέσβης τόνισε ότι «συγχαίρει τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη για το νέο του ρόλο ως Γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας».
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι δύο πλευρές συζήτησαν τρόπους με τους οποίους οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ελλάδα μπορούν να συνεχίσουν να ενισχύουν τις αμερικανικές επενδύσεις, να προωθούν την καινοτομία και να δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού.