Η COSMOTE TELEKOM προχωρά στην ανάδειξη της θετικής δυναμικής της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), προσφέροντας στους πελάτες της, την κοινωνία και τη χώρα προηγμένες λύσεις. Στο πλαίσιο παρουσίασης της πλατφόρμας Magenta AI, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, τόνισε ότι η εταιρεία επενδύει διαχρονικά στην Τεχνητή Νοημοσύνη, καθιστώντας την βασικό πυλώνα της στρατηγικής της.
Ο Όμιλος ΟΤΕ έχει θέσει ως στόχο να εξελιχθεί σε κορυφαίο ψηφιακό τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ευρώπη, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην ενίσχυση της ψηφιακής θέσης της Ελλάδας. Ο κ. Νεμπής σημείωσε ότι ο ΟΤΕ μετατρέπεται σταδιακά σε μια digital first και AI native εταιρεία, αξιοποιώντας παραδειγματικά τις δυνατότητες του AI σε κάθε λειτουργία. Παράλληλα, η εταιρεία επιδιώκει να προσφέρει τη δύναμη του AI σε όλους τους πελάτες της, μέσα από στοχευμένες δράσεις.
Στην προσπάθεια αυτή, η COSMOTE TELEKOM αξιοποιεί τη συνεργασία της με τον Όμιλο TELEKOM και διεθνείς εταίρους, όπως η Perplexity, μία από τις κορυφαίες AI μηχανές απαντήσεων παγκοσμίως. Η πλατφόρμα Magenta AI, με ενσωματωμένο το Perplexity, παρέχει άμεσες, τεκμηριωμένες απαντήσεις σε πραγματικό χρόνο, αντλώντας δεδομένα από το διαδίκτυο και παραθέτοντας τις πηγές.
Επιπλέον, το Magenta AI διαθέτει το εργαλείο PicsArt για γρήγορη επεξεργασία φωτογραφιών και εικόνων μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης. Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη δωρεάν μέσω των app COSMOTE TELEKOM και WHAT'S UP, ενώ έχει ενσωματωθεί και στις συσκευές T Phone 3, T Phone 3 Pro και T Tablet 2, που διατίθενται αποκλειστικά από την εταιρεία.
Με το πάτημα ενός κουμπιού, οι συσκευές μετατρέπονται σε AI βοηθό αξιοποιώντας το Perplexity για καθημερινές εργασίες, με φωνητικές ή γραπτές εντολές. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να συνδέονται αυτόματα με άλλα apps, να μεταφράζουν κείμενα σε πραγματικό χρόνο, να κλείνουν ταξί ή να συντάσσουν e-mails.
Όπως δήλωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment του Ομίλου ΟΤΕ, «Στην COSMOTE TELEKOM πιστεύουμε ότι η δύναμη του ΑΙ πρέπει να ανήκει σε όλους. Με το Magenta AI, οι πελάτες μας μπορούν εύκολα και με ασφάλεια να ανακαλύψουν τις απεριόριστες δυνατότητες του ΑΙ μέσα από ένα γνώριμο γι' αυτούς περιβάλλον».
Πηγή: ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ