Η Volkswagen προετοιμάζει το λανσάρισμα του νέου αμιγώς ηλεκτρικού ID. Polo, το οποίο αναμένεται να κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του την άνοιξη του 2026. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, τα τελευταία πρωτότυπα του μοντέλου ολοκληρώνουν αυτή την περίοδο εντατικές δοκιμές σε διάφορες περιοχές του κόσμου, με στόχο τη διασφάλιση κορυφαίας ποιότητας και τη βελτιστοποίηση των οδηγικών χαρακτηριστικών.
Το νέο ID. Polo θα προσφέρεται με τέσσερα επίπεδα ισχύος, δύο μεγέθη μπαταρίας και αυτονομία που φτάνει έως τα 450 χιλιόμετρα. Κατά το λανσάρισμα, θα διατίθεται σε εκδόσεις 85 kW (116 ίπποι), 99 kW (135 ίπποι) και 155 kW (211 ίπποι), ενώ η σπορ έκδοση ID. Polo GTI με 166 kW (226 ίπποι) αναμένεται αργότερα μέσα στο ίδιο έτος.
Οι βασικές εκδόσεις 85 kW και 99 kW θα διαθέτουν μπαταρία τεχνολογίας LFP (λιθίου-φωσφορικού σιδήρου) χωρητικότητας 37 kWh, με δυνατότητα ταχείας φόρτισης DC έως 90 kW. Αντίστοιχα, οι ισχυρότερες εκδόσεις 155 kW και 166 kW θα εξοπλίζονται με μπαταρία NMC (νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου) της PowerCo, χωρητικότητας 52 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 450 χιλιόμετρα και ταχεία φόρτιση DC έως 130 kW.
Το ID. Polo έχει διαστάσεις 4,05 μ. σε μήκος, 1,81 μ. σε πλάτος και 1,53 μ. σε ύψος, με μεταξόνιο 2,60 μ. Παρά τις συγκρίσιμες εξωτερικές διαστάσεις με το κλασικό Polo, η πλατφόρμα MEB+ του ηλεκτρικού μοντέλου προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στους εσωτερικούς χώρους. Το εσωτερικό μήκος αυξάνεται κατά 19 mm, βελτιώνοντας την άνεση κυρίως για τους πίσω επιβάτες, ενώ αυξημένο είναι και το πλάτος της καμπίνας και ο διαθέσιμος χώρος για το κεφάλι.
Ο χώρος αποσκευών παρουσιάζει αύξηση 24% συγκριτικά με το συμβατικό Polo, φτάνοντας τα 435 λίτρα έναντι 351 λίτρων. Με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα, ο συνολικός όγκος φόρτωσης ανέρχεται στα 1.243 λίτρα, προσφέροντας σαφές πλεονέκτημα έναντι του θερμικού μοντέλου.