Ο Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) απευθύνει εκ νέου σύσταση προσοχής στους πελάτες του, καθώς παρατηρείται σημαντική αύξηση των περιστατικών απάτης από άτομα που εμφανίζονται ψευδώς ως στελέχη ή εκπρόσωποι της εταιρείας.
Σύμφωνα με την ενημέρωση του ΔΕΔΔΗΕ, οι επιτήδειοι επικοινωνούν τηλεφωνικά, χρησιμοποιώντας άγνωστους αριθμούς κινητής τηλεφωνίας, και επιχειρούν να παραπλανήσουν τους πολίτες υποστηρίζοντας ότι ενεργούν εκ μέρους της εταιρείας ή άλλου δημόσιου φορέα.
Συχνά προβάλλουν το επιχείρημα των «υψηλών λογαριασμών» και ζητούν πληροφορίες για ηλεκτρικές συσκευές – όπως κλιματιστικά – με στόχο να αποκτήσουν πρόσβαση σε δεδομένα που σχετίζονται με τιμαλφή ή μετρητά. Ως επόμενο βήμα προτείνουν ακόμα και ραντεβού για «έλεγχο» της οικίας ή της επιχείρησης, επιχειρώντας να αποσπάσουν περαιτέρω ευαίσθητες πληροφορίες.
Ο ΔΕΔΔΗΕ τονίζει με κατηγορηματικό τρόπο ότι ουδέποτε ζητά πληροφορίες που αφορούν χρηματικά ποσά, τιμαλφή ή προσωπικά αντικείμενα και δεν πραγματοποιεί ελέγχους κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης. Συνιστά σε όλους όσους λάβουν παρόμοιες κλήσεις να μη γνωστοποιούν προσωπικά στοιχεία και να μην προγραμματίζουν καμία συνάντηση με άγνωστα πρόσωπα που επικαλούνται εκπροσώπηση της εταιρείας.
Σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας, οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ καλούνται να επικοινωνούν απευθείας με το επίσημο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας στο 800 400 4000, για την επιβεβαίωση της ταυτότητας του καλούντος ή για τη διαχείριση οποιουδήποτε περιστατικού.