Οι κάτοικοι του Παρισιού δεν θα μπορούν να καταναλώνουν αλκοόλ σε δημόσιους χώρους από το μεσημέρι και μετά αύριο Παρασκευή, σύμφωνα με απόφαση των αρχών, στο πλαίσιο μέτρων για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του καύσωνα που πλήττει τη Γαλλία και μεγάλο μέρος της Ευρώπης.
Ο αρχηγός της αστυνομίας της γαλλικής πρωτεύουσας, Πατρίς Φορ, δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο BFM TV ότι «θα εκδώσω απόψε διάταξη, η οποία θα προβλέπει την απαγόρευση της κατανάλωσης αλκοόλ σε δημόσιους χώρους αύριο, από το μεσημέρι και έπειτα». Όπως τόνισε, «η κατανάλωση αλκοόλ με τον ήλιο να καίει μπορεί να έχει καταστροφικές επιπτώσεις».