Ο Ισίδωρος Μάδης παραμένει πρόεδρος του Συνδέσμου Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ), μετά την επανεκλογή του στις σημερινές αρχαιρεσίες. Ο δήμαρχος Παιανίας εξασφάλισε 13 ψήφους επί 19 παρόντων μελών, διατηρώντας την ηγεσία του Συνδέσμου.
Στη νέα διοίκηση, αντιπρόεδρος εξελέγη ο Μιλτιάδης Μπαντής, δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Βύρωνα. Καθήκοντα γενικού γραμματέα αναλαμβάνει ο αντιδήμαρχος Παπάγου-Χολαργού Βασίλης Σιαμάνης, ενώ αναπληρωματικό μέλος ορίστηκε η δημοτική σύμβουλος Ηλιούπολης Χριστίνα Σερέτη.
Ο επανεκλεγείς πρόεδρος, σε δήλωσή του μετά το πέρας της διαδικασίας, τόνισε: «Το μήνυμα από τη σημερινή εκλογική διαδικασία είναι ξεκάθαρο. Ο ΣΠΑΥ προχωρά μπροστά, με ενότητα, συνέχεια και κοινό στόχο την ακόμη πιο ισχυρή προστασία του Υμηττού. Αφήνουμε πίσω μας ό,τι μας χώρισε και συνεχίζουμε όλοι μαζί, με σχέδιο, συνεργασία και ευθύνη, για να πάμε τον Σύνδεσμο ακόμη πιο ψηλά».