Εκρήξεις σημειώθηκαν απόψε στο Κίεβο, λίγα λεπτά μετά την ενεργοποίηση του συναγερμού για ρωσικούς πυραύλους που κατευθύνονταν προς την πρωτεύουσα της Ουκρανίας.
«Ο εχθρός εξαπέλυσε βαλλιστικούς πυραύλους εναντίον του Κιέβου», ανέφερε στο Telegram ο επικεφαλής της στρατιωτικής διοίκησης της πρωτεύουσας, Τιμούρ Τκατσένκο.
Παράλληλα, ο δήμαρχος Βιτάλι Κλίτσκο ενημέρωσε μέσω Telegram ότι ενεργοποιήθηκαν τα συστήματα αντιαεροπορικής άμυνας και κάλεσε τους κατοίκους να παραμείνουν σε καταφύγια για λόγους ασφαλείας.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, πυρκαγιά ξέσπασε στη συνοικία Νταρνίτσκι, όπου έπεσαν συντρίμμια πυραύλου.