Οι ΗΠΑ, το Ισραήλ και ο Λίβανος υπέγραψαν στην Ουάσινγκτον μια τριμερή συμφωνία-πλαίσιο, έπειτα από εντατικές συνομιλίες που πραγματοποιήθηκαν στην αμερικανική πρωτεύουσα.
Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο ανακοίνωσε την επίτευξη της συμφωνίας, υπογραμμίζοντας ότι απομένει ακόμη σημαντική δουλειά για την πλήρη υλοποίησή της.