ΓΔ: 2002.91 -0.42% Τζίρος: 176.68 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Μηχάνημα AVAX σε σήραγγα
Φωτο: ΑΒΑΞ

ΑΒΑΞ: Διευκρινίσεις για την κατασκευή της σήραγγας της Γραμμής 4 του Μετρό

«Κανένα ζήτημα ασφαλείας δεν τίθεται από την κατασκευή της βοηθητικής σήραγγας, καθώς όλα τα μέτρα προστασίας τηρούνται στο ακέραιο» αναφέρουν πηγές της ΑΒΑΞ.

Απαντήσεις- διευκρινίσεις σε σχέση με την κατασκευή σήραγγας της Γραμμής 4 του Μετρό στην περιοχή της Λεωφόρου Κατεχάκη, δίνει η ανάδοχος κοινοπραξία ΑΒΑΞ Α.Ε. - GHELLA SpA - ALSTOM TRANSPORT S.A. τονίζοντας πως «η κοινοπραξία εκτελεί το σπουδαίο αυτό έργο απολύτως προσηλωμένη στην ασφάλεια, την ποιότητα και την ταχύτητα κατασκευής του έργου».

Ειδικότερα, πηγές της ΑΒΑΞ διευκρινίζουν:

  • Η διάνοιξη βοηθητικής σήραγγας 186 μ. η οποία ενώνει την κύρια σήραγγα του μετρό με τον επίσταθμο που κατασκευάζεται στο Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας, προβλέπεται από τις εγκεκριμένες μελέτες του έργου, κατασκευάζεται επακριβώς και σωστά στη θέση που έχει υποδειχθεί από τις μελέτες αυτές και βέβαια θα παραμείνει ακριβώς στην ίδια θέση που σήμερα κατασκευάζεται για την εξυπηρέτηση της λειτουργίας του έργου.
  • Σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη, η κατασκευή της βοηθητικής αυτής σήραγγας γίνεται σε δύο φάσεις, λόγω της μεγάλης διατομής της: Κατά την αρχική φάση διανοίγεται το πρώτο επίπεδο της σήραγγας, και κατά την επόμενη φάση διανοίγεται το δεύτερο επίπεδο, σε μεγαλύτερο βάθος, οπότε η κατασκευή ολοκληρώνεται. Από την αλληλογραφία τής αναδόχου με την Ελληνικό Μετρό ΑΕ, προέκυψε διαφορετική προσέγγιση αποκλειστικά και μόνο αναφορικά με την αλληλουχία των εργασιών εκσκαφής, χωρίς φυσικά να τίθεται ζήτημα κατασκευής σε δήθεν λανθασμένη θέση, ούτε άλλο ζήτημα ασφαλείας. Το τρέχον αυτό ζήτημα, μαζί με άλλα που εύλογα ανακύπτουν κατά την εκτέλεση ενός τόσο μεγάλου και σύνθετου έργου, θα διευθετηθεί κατά τον ένα ή τον άλλο τρόπο, όπως συνήθως συμβαίνει, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στη σχετική σύμβαση για την κατασκευή του έργου.
  • Κανένα ζήτημα ασφαλείας δεν τίθεται από την κατασκευή της βοηθητικής σήραγγας, καθώς όλα τα μέτρα προστασίας τηρούνται στο ακέραιο και ελέγχονται συστηματικά και συνεχώς σε 24ωρη βάση.
  • Καμία μη αναμενόμενη επιφανειακή καθίζηση δεν έχει διαπιστωθεί, καθώς όλες οι σχετικές τιμές είναι πολύ χαμηλές και εντός των επιτρεπόμενων ορίων.

«Η ανάδοχος κοινοπραξία εκτελεί το σπουδαίο αυτό έργο απολύτως προσηλωμένη στην ασφάλεια, την ποιότητα και την ταχύτητα κατασκευής του έργου, όπως διαχρονικά συμβαίνει σε παρόμοια έργα των μελών της Κοινοπραξίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό» δηλώνουν πηγές της ΑVAX.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παράταση αγωνίας για τη διεκδίκηση του βόρειου οδικού άξονα Κρήτης

Σε αναμονή μέχρι νεωτέρας εισέρχεται ο διαγωνισμός για το μεγάλο έργο παραχώρησης των 1,75 δισ. ευρώ, ενώ στο προσκήνιο έρχεται η αύξηση του προϋπολογισμού που είχε καταρτιστεί πριν από έξι χρόνια.
Στέφανος Γκίκας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στ. Γκίκας: Δημιουργία θαλάσσιου τουριστικού hub σε Ιόνια και δυτικές ακτές

Την ανάγκη η Ελλάδα να προχωρήσει σε επενδύσεις στις δυτικές ακτές και στα Ιόνια Νησιά, με στόχο τη δημιουργία ενός νέου "hub" θαλάσσιου τουρισμού, προκειμένου να αντιμετωπίσει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από χώρες όπως η Κροατία, το Μαυροβούνιο και η Αλβανία, υπογράμμισε ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας.
Λογότυπο ΠΑΣΟΚ νύχτα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΠΑΣΟΚ: Καταγγελία για απένταξη στρατηγικών έργων πολιτικής προστασίας

Οι Ανδρέας Πουλάς και Μιχάλης Χάλαρης του ΠΑΣΟΚ κατηγορούν την κυβέρνηση για απένταξη στρατηγικών έργων πολιτικής προστασίας, ζητώντας νέο σχέδιο με ψηφιακά εργαλεία και διεθνείς πρακτικές.
Σταθμός μετρό Αθήνας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η ΣΤΑΣΥ διαψεύδει πρόβλημα στατικότητας στον σταθμό «Μοναστηράκι»

Η ΣΤΑΣΥ ξεκαθαρίζει ότι δεν υπάρχει άμεσος κίνδυνος στον σταθμό «Μοναστηράκι» της Γραμμής 1, ανακοινώνοντας παράλληλα τεχνικές παρεμβάσεις και μελέτες για τη συνολική ανακαίνισή του.