ΓΔ: 1960.06 -1.73% Τζίρος: 322.75 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Κατάστημα ΔΕΗ πρόσοψη
Φωτο: ΔΕΗ

Σταθερή στα 15,48 λεπτά η τιμή του πράσινου τιμολογίου της ΔΕΗ

Τα μπλε προγράμματα ξεχωρίζουν, και αυτό γιατί έχουν χαμηλό πάγιο και γιατί δεν έχουν προϋποθέσεις για την ανακοινωμένη τιμή τους.

Σήμερα αναρτήθηκαν στο site της ΔΕΗ οι αναλυτικοί τιμοκατάλογοι για τον Μάρτιο.

Με 60% έκπτωση, η ΔΕΗ κρατάει σταθερή την τιμή του πράσινου τιμολογίου και, όπως αναφέρεται σχετικά, στηρίζει τους πελάτες της.

«Παρά την κατά 14% αύξηση του κόστους ενέργειας τον Φεβρουάριο, η ΔΕΗ συγκρατεί για ακόμα μια φορά τις τιμές προς τους πελάτες της εφαρμόζοντας έκπτωση 60% στο βασικό πράσινο τιμολόγιό της που αφορά στην πλειονότητα των καταναλωτών. Μετά την εφαρμογή της έκπτωσης, η τελική τιμή για το βασικό πράσινο οικιακό τιμολόγιο για τον Μάρτιο παραμένει σταθερή στα 0,1548 €/kWh» σημειώνουν πηγές της ΔΕΗ που συμπληρώνουν:

«Επιπλέον, εφαρμόζοντας έκπτωση 68,7%, η ΔΕΗ διατηρεί σταθερή την τιμή και στις νέες ζώνες χαμηλής χρέωσης που θεσπίστηκαν από 1 Φεβρουαρίου. Έτσι, η τιμή του Γ1Ν πράσινου τιμολογίου για τις ζώνες αυτές παραμένει αμετάβλητη στα 0,1309 €/kWh και οι πελάτες της ΔΕΗ που έχουν διζωνικούς μετρητές, μπορούν να επωφελούνται από επιπλέον χαμηλότερες τιμές κατά 15,5% τις ώρες χαμηλότερης χρέωσης».

Τα μπλε

Στα μπλε τιμολόγιά της, τα οποία έχουν αποκτήσει μαζική αποδοχή, η ΔΕΗ διατηρεί αμετάβλητη την εγγυημένη σταθερή τιμή 0,145 €/kWh για 12 μήνες για το οικιακό μπλε myHomeEnter (0,142 €/kWh για το myHomeOnline). Η ΔΕΗ είναι η μόνη που έχει υιοθετήσει τις νέες ζώνες χαμηλής χρέωσης. Για το myHomeOnline μπλε τιμολόγιο, η τιμή για τις ώρες χαμηλής χρέωσης κατεβαίνει στα 0,132 €/kWh.

Επιπλέον, οι νέοι πελάτες των μπλε τιμολογίων της ΔΕΗ κερδίζουν 100€ με επιστροφή στον λογαριασμό. Με τα ΔΕΗ myHome Enter και ΔΕΗ myHome Online οι νέοι πελάτες επωφελούνται με έκπτωση 50€ στον πρώτο λογαριασμό τους και επιπλέον 50€ στον 6ο μήνα εφόσον διατηρούν ενεργό λογαριασμό στο myΔΕΗ.

Τα μπλε προγράμματα της ΔΕΗ ξεχωρίζουν γιατί έχουν χαμηλό πάγιο και γιατί δεν έχουν προϋποθέσεις για την ανακοινωμένη τιμή τους.

Η ΔΕΗ τοποθετεί τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο προσφέροντας ξεκάθαρη, απλή και διαφανή τιμολόγηση, ολοκληρωμένες ενεργειακές λύσεις, ταχύτερη multichannel εξυπηρέτηση και πολυεπίπεδη digital εμπειρία.»

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ilektriko_reuma
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κέρδισε μερίδια η ΔΕΗ στη λιανική ρεύματος, πρώτη η Metlen στην υψηλή τάση

Άνοδος των μεριδίων της ΔΕΗ τον Ιούνιο σε χαμηλή και μέση τάση σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΑΔΜΗΕ. Το Αλουμίνιο Ελλάδος δίνει την πρωτιά στη Metlen στην υψηλή τάση. Με 14% συνολικό μερίδιο οι Ήρων και NRG.
ΔΕΗ blue- φόρτιση
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ blue: Σε τροχιά υλοποίησης σημεία ταχυφόρτισης σε Ελλάδα και Ρουμανία

Από κοινού χρηματοδότηση μέσω του μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF) για ΔΕΗ και PPC blue. Προβλέπονται 28 σημεία ταχυφόρτισης με ελάχιστη ισχύ εξόδου 150 kW το καθένα, καθώς και 32 σημεία ταχυφόρτισης με ελάχιστη ισχύ εξόδου 350 kW έκαστο.
Πυροσβεστικό αεροσκάφος εν δράσει
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εκτός ελέγχου η φωτιά στην Εύβοια, εκκενώνονται οικισμοί

Η πυρκαγιά στην Εύβοια μαίνεται ανεξέλεγκτη, με τις φλόγες να απειλούν τα πάντα. Οι δυνάμεις της Πυροσβεστικής δίνουν τιτάνια μάχη σε πολλά μέτωπα, προσπαθώντας να περιορίσουν την καταστροφή, παρά τις αντίξοες συνθήκες.