ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Μηχάνημα AVAX σε σήραγγα
Φωτο: ΑΒΑΞ

Στα 3 χλμ. έφτασε η «Αθηνά» στη Γραμμή 4 – Συνεχίζει προς Ευαγγελισμό

Η «Αθηνά» ξεπέρασε τα 3 χλμ. υπόγειας διάνοιξης στη Γραμμή 4 του μετρό, ενώ πλησιάζει τη διασταύρωση με τη «Νίκη», επιβεβαιώνοντας την ταχεία πρόοδο του έργου.

Ένα νέο ορόσημο, εκείνο των 3 χιλιομέτρων «έπιασε» η «Αθηνά», ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της ΑΒΑΞ που κατασκευάζουν το μεγάλο έργο της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χιλιομέτρων, «Γουδή- Άλσος Βεϊκου», περνώντας από περιοχές όπως του Ζωγράφου, το Κολωνάκι, τα Εξάρχεια, την Κυψέλη και το Γαλάτσι.

Η «Αθηνά», που ξεκίνησε από την Κατεχάκη, μετά από τους σταθμούς «Γουδή» και «Ζωγράφου», πριν από λίγες ώρες πέρασε και από τον τρίτο κατά σειρά σταθμό «Ιλίσια», έχοντας αφήσει πίσω του κατασκευασμένη σήραγγα 3 χιλιομέτρων.

 Στην «Αθηνά» απομένουν ακόμη δύο χιλιόμετρα, προκειμένου να φτάσει στη διακλάδωση Ευαγγελισμού, όπου θα συναντηθεί με τον δίδυμό της Μετροπόντικα, τη «Νίκη», που ακολουθεί αντίθετη πορεία, από το φρέαρ Βεϊκου προς τον Ευαγγελισμού.

Η «Αθηνά», το υψηλής τεχνολογίας TBM της κοινοπραξίας AVAX/GHELLA/ALSTOM, έφτασε πλέον το 60% της αποστολής της και της απομένουν δύο σταθμοί, εκείνοι της «Πανεπιστημιούπολης» και της «Καισαριανής», προκειμένου να φτάσει στον Ευαγγελισμό.

Με εξίσου εντατικούς ρυθμούς «τρέχει» και ο δεύτερος μετροπόντικας, η «Νίκη» που ήδη έχει κατασκευάσει σήραγγα 1.250 μέτρων. 

Η «Νίκη», αφού πέρασε τον πρώτο σταθμό, τον σταθμό «Άλος Βεϊκου», σήμερα αφήνει πίσω της και τον σταθμό «Γαλάτσι», με κατεύθυνση τον σταθμό «Ελικώνος».

Η κατασκευαστική πρόοδος επιβεβαιώνει τις μεγάλες δυνατότητες της ΑΒΑΞ σε απαιτητικά έργα, καθώς εντός του 2026 η σήραγγα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χιλιομέτρων θα είναι γεγονός.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιταχύνονται τα έργα για το μετρό: Ποια είναι η πρόοδος στη Γραμμή 4

Σε προχωρημένο στάδιο οι εργασίες εκσκαφής στους δύο κεντρικούς σταθμούς της νέας γραμμής «Άλσος Βεΐκου – Γουδή». Ο πρώτος μετροπόντικας θα ολοκληρώσει τη διαδρομή του στο τέλος του 2025.