ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: Κρι Κρι

Στα 15 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη της Κρι Κρι το 2019

Η γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ-ΚΡΙ ενίσχυσε την θέση της στην αγορά καταγράφοντας αύξηση των πωλήσεων 4,8%. Στα 112,0 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών που σημείωσε άνοδο 19,8%.

Αυξημένος κατά 19,8% σε σχέση με πέρσι ήταν ο κύκλος εργασιών της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ το 2019 που διαμορφώθηκε στα 112,9 εκατ. ευρώ.

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 21,12 εκατ. ευρώ έναντι 17,29 εκατ. ευρώ το 2018. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 17,57 εκατ. ευρώ έναντι 14,24 εκατ. ευρώ το 2018. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 15,02 εκατ. ευρώ έναντι 10,12 εκατ. ευρώ το 2018.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στην ελληνική αγορά παγωτού, η ΚΡΙ-ΚΡΙ ενίσχυσε τη θέση της επιτυγχάνοντας αύξηση πωλήσεων 4,8%. Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή έπαιξε η δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής - με την προσθήκη περισσότερων από 1.000 νέων σημείων πώλησης - και η σημαντική επιτυχία που σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού. Οι επιδόσεις θα ήταν ακόμα υψηλότερες, αν οι καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρτίου έως τα μέσα Μαΐου, δεν ήταν δυσμενείς για τις πωλήσεις παγωτού. H μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 14,9% (στοιχεία NIELSEN Δεκ. 2019).

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις εμφανίζουν αύξηση 13,4%. Στον τομέα αυτό, συνεχίζεται η εστίαση στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών, με έντονη διαφημιστική επικοινωνία και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Παράλληλα, επεκτείνουμε τη γκάμα των προϊόντων, ώστε να απευθυνόμαστε σε ευρύτερη καταναλωτική βάση. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία προχώρησε σε είσοδο στην κατηγορία βρεφικού γιαουρτιού.

Επίσης, ενισχύθηκε η θέση της και στις υπόλοιπες προϊοντικές κατηγορίες, οι οποίες παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική, όπως είναι οι κατηγορίες των γιαουρτιών αγελάδος, των λειτουργικών γιαουρτιών, αλλά και των παιδικών. Συνολικά το μερίδιο των γιαουρτιών Κρι Κρι αυξήθηκε στο 15,7% (στοιχεία IRI σε όγκο, Δεκ. 2019) από 15,2% πέρυσι, διατηρώντας τη 2η θέση στην αγορά.

Οι εξαγωγές της εταιρείας παρουσίασαν ετήσια αύξηση 36,27% και διαμορφώθηκαν στο 41,24% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων. Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται, κυρίως, από την αξιοποίηση της συνεχιζόμενης δυναμικής του ελληνικού γιαουρτιού, στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης.

Όσον αφορά στις επενδύσεις, η ΚΡΙ-ΚΡΙ έχει εκπονήσει και υλοποιεί σχέδια, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση, των εργοστασίων γιαουρτιού και παγωτού. Σχέδια συνολικού προϋπολογισμού 26,6 εκατ. ευρώ έχουν ενταχθεί στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 4399/2016. Στην τρέχουσα χρήση, οι επενδύσεις της εταιρείας ξεπέρασαν τα 15,6 εκατ. ευρώ.

Ως προς τη μερισματική πολιτική, το διοικητικό συμβούλιο προτείνει προς την τακτική γενική συνέλευση των μετόχων, τη διανομή μερίσματος, για τη χρήση 2019, μικτού ποσού 0,18 ευρώ ανά μετοχή (2018: 0,15 ευρώ ανά μετοχή). Η διανομή αυτή υπόκειται στην έγκριση της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-KriKri-Tsinavos
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση τζίρου 18,5% για την Κρι Κρι χάρη στις εξαγωγές γιαουρτιού

Πίεση στην κερδοφορία της γαλακτοβιομηχανίας από τις αυξημένες τιμές του γάλακτος, αλλά τα καθαρά κέρδη σημείωσαν αύξηση 7%, μετά την αναγνώριση φοροαπαλλαγών. Αύξηση του μερίσματος στα 0,40 ευρώ ανά μετοχή.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΚΡΙ ΚΡΙ μαθαίνει στους Αμερικανούς το frozen yogurt... αλά ελληνικά

Αυξάνεται η ζήτηση στην άλλη όχθη του Ατλαντικού για το Greek frozen yogurt. Αίτηση στο Enterprise Greece για μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα. Ως το τέλος του έτους το placement μετοχών από την οικογένεια Τσινάβου.