ΓΔ: 2023.05 -0.47% Τζίρος: 159.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Λιμάνι Θεσσαλονίκης εναέρια

Υπεγράφη η νέα επιχειρησιακή συλλογική σύμβαση εργασίας στην ΟΛΘ ΑΕ

Η νέα επιχειρησιακή ΣΣΕ, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου του 2020 έως και τις 31 Δεκεμβρίου του 2021, ρυθμίζει τους όρους αμοιβής και εργασίας του προσωπικού.

Με την υπογραφή της Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΣΣΕ) για το υπαλληλικό προσωπικό του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, έκλεισε στις 20 Μαΐου η μακρά περίοδος διαβούλευσης και διαπραγμάτευσης μεταξύ του Οργανισμού Λιμένος (ΟΛΘ ΑΕ) και των υπαλληλικών σωματείων των εργαζομένων. Η νέα επιχειρησιακή ΣΣΕ, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου του 2020 έως και τις 31 Δεκεμβρίου του 2021, ρυθμίζει τους όρους αμοιβής και εργασίας του προσωπικού.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η πρόεδρος του Σωματείου Διοικητικών Υπαλλήλων στην ΟΛΘ ΑΕ, Φανή Γουργούρη, γενική γραμματέας της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), εξέφρασε την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι «σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για όλους τους εργαζομένους έκλεισε, μετά από δύο χρόνια διαπραγματεύσεων, το θέμα της συλλογικής σύμβασης εργασίας» επισημαίνοντας ότι με την υπογραφή αυτή «κλείνει κι ο πρώτος κύκλος της ιδιωτικοποίησης για τους εργαζόμενους». Υπογράμμισε δε, ότι αυτή η εξέλιξη «αποτελεί και μια απάντηση στη δυσκολία της περιόδου που διανύουμε, κατά την οποία είναι βασικό να ενισχυθούν η εργασία και οι εργαζόμενοι».

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΟΛΘ ΑΕ, «μετά την "ιδιωτικοποίηση" της εταιρίας, η υπογραφή τόσο της επιχειρησιακής ΣΣΕ με την Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), όσο και της από 17/12/2019 Επιχειρησιακής ΣΣΕ με την Ομοσπονδία Φορτοεκφορτωτών Ελλάδος (ΟΦΕ) για τη λιμενεργασία, σε συνδυασμό και με την κατάρτιση και θέση σε ισχύ του νέου Γενικού Κανονισμού Προσωπικού (ΓΚΠ), σηματοδοτούν τη σύγκλιση και επίτευξη εργασιακής ειρήνης, με τις από κοινού προσπάθειες όλων για τις αναγκαίες θεσμικές προσαρμογές να αποτελούν κομβικό σημείο και αφετηρία εκκίνησής μας, με ορίζοντα τις προκλήσεις του μέλλοντος και όραμα την ανάπτυξη του λιμένος της Θεσσαλονίκης στη σύγχρονη εποχή».

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την κα Γουργούρη, η διαπραγμάτευση μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης ΟΛΘ ΑΕ είχε αρχίσει τον Νοέμβριο του 2018 με τον Γενικό Κανονισμό Προσωπικού (ΓΚΠ), ο οποίος υπεγράφη τον Αύγουστο του περασμένου έτους, ενώ έκτοτε συνεχίστηκαν οι διαβουλεύσεις και οι διαπραγματεύσεις, που τελικά οδήγησαν στην υπογραφή της επιχειρησιακής συλλογικής σύμβασης εργασίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λιμάνι της Θεσσαλονίκης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σαββίδης: Επενδύσεις-σταθμός στον Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον Προβλήτα 6

Ο Ιβάν Σαββίδης επισκέφθηκε τον Λιμένα Θεσσαλονίκης, είδε την πρόοδο έργων και τόνισε τη σημασία της επέκτασης του Προβλήτα 6 και της αποκατάστασης του ιστορικού κτιρίου ΠΑΕΓΑΕ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ι. Σαββίδης εναντίον Goldair για logistics center στη Θεσσαλονίκη

Στη δεύτερη φάση ο διαγωνισμός για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη. Ο ΟΛΘ του Ι. Σαββίδη και η Goldair του Κ. Καλλίνικου διεκδικούν την ανάπτυξη του δεύτερου μεγαλύτερου κέντρου logistics στην Ελλάδα.
Λιμάνι Θεσσαλονίκης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εγκρίθηκε η κατασκευή της Προβλήτας 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Πράσινο φως δόθηκε στην επέκταση του Προβλήτα 6, έργο εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ που αναβαθμίζει το λιμάνι Θεσσαλονίκης, ενισχύοντας τις υποδομές του ΟΛΘ και τη σημασία του για τη Βόρεια Ελλάδα.
OLTH, LIMANIA, LIAGGOS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΛΘ: Η «καρατόμηση» του Αθ. Λιάγκου και η επόμενη μέρα του λιμανιού

Γιατί ο Ιβάν Σαββίδης «ξήλωσε» τον επί πέντε χρόνια εκτελεστικό πρόεδρο του οργανισμού. Παίρνουν μπρος οι υποχρεωτικές επενδύσεις, με κυριότερη την επέκταση του προβλήτα 6 που θα κοστίσει 200 εκατ. ευρώ.