ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 178.72 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:16:32

Υπεγράφη η νέα επιχειρησιακή συλλογική σύμβαση εργασίας στην ΟΛΘ ΑΕ

Η νέα επιχειρησιακή ΣΣΕ, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου του 2020 έως και τις 31 Δεκεμβρίου του 2021, ρυθμίζει τους όρους αμοιβής και εργασίας του προσωπικού.

Με την υπογραφή της Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΣΣΕ) για το υπαλληλικό προσωπικό του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, έκλεισε στις 20 Μαΐου η μακρά περίοδος διαβούλευσης και διαπραγμάτευσης μεταξύ του Οργανισμού Λιμένος (ΟΛΘ ΑΕ) και των υπαλληλικών σωματείων των εργαζομένων. Η νέα επιχειρησιακή ΣΣΕ, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου του 2020 έως και τις 31 Δεκεμβρίου του 2021, ρυθμίζει τους όρους αμοιβής και εργασίας του προσωπικού.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η πρόεδρος του Σωματείου Διοικητικών Υπαλλήλων στην ΟΛΘ ΑΕ, Φανή Γουργούρη, γενική γραμματέας της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), εξέφρασε την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι «σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για όλους τους εργαζομένους έκλεισε, μετά από δύο χρόνια διαπραγματεύσεων, το θέμα της συλλογικής σύμβασης εργασίας» επισημαίνοντας ότι με την υπογραφή αυτή «κλείνει κι ο πρώτος κύκλος της ιδιωτικοποίησης για τους εργαζόμενους». Υπογράμμισε δε, ότι αυτή η εξέλιξη «αποτελεί και μια απάντηση στη δυσκολία της περιόδου που διανύουμε, κατά την οποία είναι βασικό να ενισχυθούν η εργασία και οι εργαζόμενοι».

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΟΛΘ ΑΕ, «μετά την "ιδιωτικοποίηση" της εταιρίας, η υπογραφή τόσο της επιχειρησιακής ΣΣΕ με την Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), όσο και της από 17/12/2019 Επιχειρησιακής ΣΣΕ με την Ομοσπονδία Φορτοεκφορτωτών Ελλάδος (ΟΦΕ) για τη λιμενεργασία, σε συνδυασμό και με την κατάρτιση και θέση σε ισχύ του νέου Γενικού Κανονισμού Προσωπικού (ΓΚΠ), σηματοδοτούν τη σύγκλιση και επίτευξη εργασιακής ειρήνης, με τις από κοινού προσπάθειες όλων για τις αναγκαίες θεσμικές προσαρμογές να αποτελούν κομβικό σημείο και αφετηρία εκκίνησής μας, με ορίζοντα τις προκλήσεις του μέλλοντος και όραμα την ανάπτυξη του λιμένος της Θεσσαλονίκης στη σύγχρονη εποχή».

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την κα Γουργούρη, η διαπραγμάτευση μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης ΟΛΘ ΑΕ είχε αρχίσει τον Νοέμβριο του 2018 με τον Γενικό Κανονισμό Προσωπικού (ΓΚΠ), ο οποίος υπεγράφη τον Αύγουστο του περασμένου έτους, ενώ έκτοτε συνεχίστηκαν οι διαβουλεύσεις και οι διαπραγματεύσεις, που τελικά οδήγησαν στην υπογραφή της επιχειρησιακής συλλογικής σύμβασης εργασίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

OLTH, LIMANIA, LIAGGOS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΛΘ: Η «καρατόμηση» του Αθ. Λιάγκου και η επόμενη μέρα του λιμανιού

Γιατί ο Ιβάν Σαββίδης «ξήλωσε» τον επί πέντε χρόνια εκτελεστικό πρόεδρο του οργανισμού. Παίρνουν μπρος οι υποχρεωτικές επενδύσεις, με κυριότερη την επέκταση του προβλήτα 6 που θα κοστίσει 200 εκατ. ευρώ.
OLTH, LIMANIA, LIAGGOS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο Ιβάν Σαββίδης δεν ενέκρινε τη διαχείριση του ΔΣ για το 2024 στον ΟΛΘ

Εκτός διοικητικού συμβουλίου τέθηκε ο εκτελεστικός πρόεδρος του ΔΣ κ. Αθανάσιος Λιάγκος. Σπάνιο, βασικός μέτοχος να μην εγκρίνει τη συνολική διαχείριση του ΔΣ της εταιρείας του.
OLTH, Thessaloniki, Limania
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΛΘ: Γιατί οι επενδυτές «ανακαλύπτουν» το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Ιστορικές επιδόσεις το 2024, μερισματική απόδοση 6,6% και έγκριση του Master Plan για να προχωρήσουν οι βαλτωμένες επενδύσεις, που θα φέρουν τον ΟΛΘ μπροστά από τα άλλα λιμάνια των Βαλκανίων.