Η Nova, μέλος της United Group και κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανακοίνωσε τη λήψη έκτακτων μέτρων στήριξης για τους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας που επλήγησαν από τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές σε κρίσιμες περιοχές της χώρας, όπως η Αττική, η Εύβοια, τα Κύθηρα, η Μεσσηνία και τα Χανιά Κρήτης.
Σε ένδειξη στήριξης προς τους πληγέντες πελάτες της, από τις 27 Ιουλίου 2025, η Nova παρέχει 1.500 δωρεάν λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα κινητής και σταθερής, καθώς και απεριόριστα δεδομένα (GB) στη χρήση κινητού τηλεφώνου.
Η προσφορά ισχύει έως και τις 10 Αυγούστου 2025 και αφορά συνδρομητές τόσο συμβολαίου όσο και καρτοκινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες, στις πληγείσες περιοχές.
Η σχετική ενημέρωση προς τους δικαιούχους γίνεται αυτόματα μέσω SMS, μόλις ενεργοποιηθούν οι ειδικές παροχές.
Παράλληλα, η Nova προχώρησε σε αναστολή των εισπρακτικών ενεργειών φραγής για όλες τις υπηρεσίες (Σταθερής & Internet, Κινητής, Συνδρομητικής Τηλεόρασης) στους συνδρομητές των συγκεκριμένων ζωνών που πλήγηκαν, δίνοντας οικονομική ανάσα σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, «από την πρώτη στιγμή, το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου τέθηκε σε 24ωρη επιφυλακή», διασφαλίζοντας τη συνεχή παρακολούθηση των πληγεισών περιοχών για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση πιθανών τεχνικών ζητημάτων.
Οι τεχνικές ομάδες της Nova διατηρούν στενή συνεργασία με τις τοπικές αρχές και την Πολιτική Προστασία, επεμβαίνοντας όπου απαιτείται για την άμεση αποκατάσταση των δικτύων επικοινωνίας.
Με την κίνηση αυτή, η Nova επιβεβαιώνει τον ενεργό ρόλο της στην υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών, ειδικά σε περιόδους κρίσης, παρέχοντας αξιοπιστία και κοινωνική υπευθυνότητα στις υπηρεσίες της.