ΓΔ: 2020.18 -1.72% Τζίρος: 89.25 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:56:38
Φώτο: Shutterstock

Η Αστυπάλαια, το αγαπημένο «μυστικό» νησί της Ελλάδας για τους Βρετανούς

Στην πρώτη θέση της λίστας του Travel Weekly βρίσκεται η Αστυπάλαια, που σύμφωνα με το δημοφιλές βρετανικό μέσο «αποτελεί ένα από τα πιο καλά κρυμμένα μυστικά των Δωδεκανήσων.

Την σύγχρονη τάση των «δίδυμων προορισμών» αναδεικνύει σε έρευνά του το Travel Weekly, προτείνοντας τα πέντε καλύτερα μη συμβατικά νησιά της Ελλάδας που προσφέρουν ξεχωριστές ταξιδιωτικές αποδράσεις χωρίς όμως την κοσμοσυρροή των αντίστοιχων καθιερωμένων ονομάτων του ελληνικού τουρισμού.

Στην πρώτη θέση της «μυστικής πεντάδας» της λίστας του Travel Weekly βρίσκεται η Αστυπάλαια, που σύμφωνα με το δημοφιλές βρετανικό μέσο «αποτελεί ένα από τα πιο καλά κρυμμένα μυστικά των Δωδεκανήσων, θυμίζει πεταλούδα και διαθέτει παραδοσιακά κατάλευκα χωριά, εντυπωσιακά ηλιοβασιλέματα και φανταστικές παραλίες. Όλα όσα έχει ονειρευτεί κανείς, μείον τα πλήθη». Ακολουθούν η Μήλος, η Σύμη, οι Παξοί και η Ιθάκη.

Στον αντίποδα, τα πέντε νησιά που βρίσκονται πάντα στο προσκήνιο είναι η Σαντορίνη, η Μύκονος, η Ρόδος, η Κέρκυρα και η Κως. Το άρθρο επισημαίνει πως η ανάγκη για νέους ανεξερεύνητους προορισμούς γίνεται κάθε χρόνο πιο έντονη, όπως άλλωστε αποδεικνύουν και οι διαδικτυακές αναζητήσεις διεθνώς.

Σημειώνεται πως έντονο ήταν το ενδιαφέρον που έδειξαν οι Βρετανοί δημοσιογράφοι και ταξιδιωτικοί πράκτορες στις βιώσιμες καινοτομίες, τις εναλλακτικές δραστηριότητες και τις ομορφιές της Αστυπάλαιας που παρουσιάστηκαν από τον δήμαρχο του νησιού Νίκο Κομηνέα στην διεθνή έκθεση τουρισμού στο Λονδίνο, WTM, στο πλαίσιο του sustainability marathon που διοργάνωσε το Γραφείο ΕΟΤ Μ. Βρετανίας.

«Η Αστυπάλαια εξελίσσεται σε έναν βιώσιμο προορισμό, μοναδικό για τα παγκόσμια δεδομένα. Η ανταπόκριση των ταξιδιωτών είναι αξιοσημείωτη στις αλλαγές. Αναμένουμε μία τουριστική χρονιά με πολύ καλή δυναμική», δήλωσε ο αντιδήμαρχος του Δήμου Αστυπάλαιας Κώστας Καμπύλης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αρχαία κυκλαδικά εκθέματα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πτώση επισκεψιμότητας σε μουσεία–χώρους, άνοδος στις εισπράξεις

Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν μείωση επισκεπτών σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους τον Ιούλιο, αλλά σημαντική αύξηση εισπράξεων και επισκεπτών ελεύθερης εισόδου τόσο μηνιαία όσο και στο 7μηνο.
Συνέδριο Ένωση Μαρινών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα πρότυπο τουριστικής επιτυχίας για πολλές χώρες λέει ο UN Tourism

Η Shaikha Nasser Al Nowais ανέδειξε τον μετασχηματισμό της Ελλάδας στον τουρισμό, που παρά τις κρίσεις έγινε στρατηγικό πλεονέκτημα για τη χώρα, ενισχύοντας την οικονομία, τις επενδύσεις και την πολιτιστική της κληρονομιά.
Λογότυπο Airbnb σε κινητό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Airbnb: Χρηματοδότηση έργων στον Λυκαβηττό για καλύτερη πρόσβαση και εικόνα

Η Airbnb χρηματοδοτεί έργα αναβάθμισης στον Λυκαβηττό, στηρίζοντας την αποκατάσταση υποδομών και τη βελτίωση της προσβασιμότητας, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων και το Athens Partnership.
Άποψη πόλης Φλώρινα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φλώρινα: Στόχος η καθιέρωση ως κορυφαίου τετρασезόν τουριστικού προορισμού

Ο δήμαρχος Φλώρινας παρουσίασε στη Philoxenia τη στρατηγική ανάδειξης της περιοχής, που πρόσφατα βραβεύτηκε από τον ΕΟΤ ως «Καλύτερος Ορεινός Προορισμός», τονίζοντας την αυθεντικότητα και το πλούσιο πολιτιστικό της απόθεμα.
Πρέσπες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρέσπες: Άνοδος του τουρισμού και αυξημένη πληρότητα σε κάθε εποχή

Οι Πρέσπες εξελίσσονται σε δημοφιλή προορισμό με υψηλή πληρότητα, πλούσιες δραστηριότητες και διεθνές ενδιαφέρον, ενώ ο δήμος ενισχύει την προβολή της περιοχής σε εκθέσεις και δράσεις τουριστικής προώθησης.