ΓΔ: 2104.74 0.67% Τζίρος: 178.44 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Άνδρας σε δημόσια ομιλία
Άνδρας με κοστούμι και μικρόφωνο σε επιχειρηματική εκδήλωση, συζητώντας θέματα υποδομών.

Ταχιάος: Η σήραγγα του Μετρό για τη Γραμμή 4 αποτελεί κομμάτι του έργου

Όπως ανέφερε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, «ο ανάδοχος έκανε λάθος για την αλλαγή του τρόπου κατασκευής της σήραγγας».

«Δεν υπάρχει λάθος σήραγγα. Είναι μια σήραγγα που θα κατασκευαζόταν ούτως ή άλλως γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμος χώρος να γίνει αμαξοστάσιο», διευκρίνισε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στην τηλεόραση της ΕΡΤ αναφορικά με την νέα σήραγγα 160 μέτρων στο εργοτάξιο του ΓΝΑ της Γραμμής 4 του Μετρό.

Όπως ανέφερε ο κ. Ταχιάος, «ο ανάδοχος έκανε λάθος για την αλλαγή του τρόπου κατασκευής της σήραγγας», τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι δεν πρόκειται για λάθος σήραγγα, αλλά πρόκειται για μια τεράστια σήραγγα διαμέτρου 18 μ. η οποία δεν κατασκευάζεται με μετροπόντικα αλλά με συμβατικές μεθόδους.

Όπως δήλωσε στην εκπομπή «Συνδέσεις», ο ανάδοχος δεν ακολούθησε την προβλεπόμενη μελέτη αλλά προχώρησε και έσκαψε σε βάθος 149 μ. «Η σήραγγα κατασκευάζεται στη χάραξη που έπρεπε να κατασκευαστεί με τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά με τα οποία έπρεπε να κατασκευαστεί.

Η Ελληνικό Μετρό υπέδειξε στην ανάδοχο κοινοπραξία ότι πρέπει να επανέλθει στην αρχική μελέτη και επεσήμανε τα ζητήματα ασφαλείας που μπορεί να προκύψουν εάν συνεχίσει με αυτόν τον τρόπο», σημείωσε ο κ. Ταχιάος, συμπληρώνοντας ότι «σίγουρα ο ανάδοχος έκανε λάθος που δεν ζήτησε την έγκριση της υπηρεσίας για την αλλαγή του τρόπου κατασκευής, γιατί εκεί έπρεπε να αποδείξει ότι δεν υπάρχουν ζητήματα ασφαλείας και καλώς η υπηρεσία του υπέδειξε ότι υπάρχουν θέματα ασφαλείας».

Αναφορικά με την διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης τόνισε ότι «εκείνο το οποίο θέλουμε να διερευνήσουμε με μία ΕΔΕ, η οποία γίνεται αυτή τη στιγμή από την Ελληνικό Μετρό, είναι για ποιο λόγο υπήρξε μια υστέρηση ανάμεσα στη διαπίστωση του γεγονότος και στο ότι επανήλθε στην αρχικώς εγκριθείσα μελέτη ο ανάδοχος».

Τέλος, ερωτηθείς εάν υπάρχει κίνδυνος καθίζησης στην περιοχή όπου γίνονται οι εργασίες απάντησε αρνητικά υποστηρίζοντας ότι «δεν υπάρχει καμία μετακίνηση γιατί μετριούνται συνεχώς, επί 24ώρου βάσεως, 7 μέρες την εβδομάδα οι μετακινήσεις της οδού Κατεχάκη και οι δονήσεις».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σταθμός μετρό Αθήνας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καμπάνια κατά της έμφυλης βίας στο Μετρό Κεραμεικός με επίκεντρο τη Γραμμή 15900

Στον σταθμό Κεραμεικός παρουσιάστηκε η καμπάνια «Μίλησέ μας» για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών, με συμμετοχή Μιχαηλίδου, Κυρανάκη και Ράπτη, προβάλλοντας τη 24ωρη Γραμμή SOS 15900 και το εθνικό δίκτυο στήριξης.
Κυριάκος Κιρανάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρανάκης: Νέα συστήματα ΑΙ για μετρό, έλεγχο εισιτηρίων και λεωφορειολωρίδες

Ο Κώστας Κυρανάκης παρουσίασε στην επιτροπή Έρευνας και Τεχνολογίας νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για το μετρό, τον έλεγχο εισιτηρίων, τις λεωφορειολωρίδες και την αναφορά προβλημάτων, με στόχο πιο αξιόπιστες και σύγχρονες αστικές συγκοινωνίες.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Λύσεις υπάρχουν, λεφτά όχι για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική

Τη Δευτέρα ξεκινά ο διαγωνισμός για την ολοκλήρωση του Τριπλού Κόμβου Σκαραμαγκά. Αναγκαίες οι άμεσες παρεμβάσεις για τη διαχείριση της κυκλοφορίας, με περιορισμό στις ώρες κυκλοφορίας των φορτηγών. Η έλλειψη πόρων το μεγάλο πρόβλημα.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σταϊκούρας: Έναρξη του έργου ανάταξης 14 συρμών της Γραμμής 1 του Μετρό

«Στόχος να έχουμε τον πρώτο συρμό έτοιμο και λειτουργικό μέχρι τον Νοέμβριο και να μπορέσουμε, όπως έχουμε δεσμευτεί, μέχρι το τέλος του 2026, να έχουμε 14 νέους συρμούς στην Αθήνα» είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Αλέξης Τσίπρας
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Στο μυαλό του Αλ. Εξάρχου, έρχεται η Ελπίδα 2.0 και ο Ταχιάος σώζει την Κρήτη

Στο μυαλό του Αλέξανδρου Εξάρχου - που σχεδιάζει το νέο «χτύπημα», ο Αλέξης Τσίπρας παίρνει φόρα, τέλος στα hive-down των τραπεζών, οι επενδύσεις, τα Rafale και πόσο θα στοιχίσει η υποστήριξή τους.