ΓΔ: 2449.29 -0.10% Τζίρος: 260.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σειρά
Φώτο: Shutterstock

Αγία Παρασκευή: Για πρώτη φορά ιδιόκτητο αμαξοστάσιο για την υπηρεσία καθαριότητας

Ο Δήμος Αγίας Παρασκευής απέκτησε για πρώτη φορά ιδιόκτητο αμαξοστάσιο, βάζοντας τέλος σε 42 χρόνια λειτουργίας σε ενοικιαζόμενο χώρο και ενισχύοντας την καθαριότητα.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του, ο Δήμος Αγίας Παρασκευής αποκτά ιδιόκτητο αμαξοστάσιο, σηματοδοτώντας το τέλος μιας πορείας 42 ετών λειτουργίας σε ενοικιαζόμενο χώρο στο Χαλάνδρι. 

Η μετεγκατάσταση ολοκληρώθηκε επιτυχώς, κλείνοντας έναν κύκλο υψηλού κόστους και ακατάλληλων συνθηκών που δεν ανταποκρίνονταν πλέον στις σύγχρονες ανάγκες.

Στις νέες εγκαταστάσεις έχει ήδη μεταφερθεί η υπηρεσία Καθαριότητας, ενώ τα απορριμματοφόρα και τα λοιπά οχήματα του δήμου σταθμεύουν πλέον σε έναν οργανωμένο, ασφαλή και πλήρως λειτουργικό χώρο.

Η δημοτική Αρχή ξεκαθάρισε ότι δεν θα λειτουργεί Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων, επισημαίνοντας παράλληλα τα πολλαπλά οφέλη που προκύπτουν από τη νέα υποδομή:

- Ιδιοκτησία και σταθερότητα, καθώς ο δήμος αποκτά για πρώτη φορά δικό του αμαξοστάσιο, επιλύοντας οριστικά ένα χρόνιο πρόβλημα υποδομών.

- Οικονομική ελάφρυνση, μέσω της σημαντικής μείωσης των δαπανών για τη διαχείριση πράσινων απορριμμάτων και ογκωδών, χάρη στη μείωση των δρομολογίων προς τη Φυλή.

- Ταχύτερη εξυπηρέτηση, με έξι επιπλέον δρομολόγια αποκομιδής που μειώνουν τον χρόνο παραμονής των απορριμμάτων στους δρόμους.

- Σεβασμός στους εργαζόμενους, με την εξάλειψη των ακατάλληλων συνθηκών και τη δημιουργία ενός σύγχρονου, ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος.

- Περιβαλλοντική υπευθυνότητα, καθώς το νέο αμαξοστάσιο βρίσκεται εντός των διοικητικών ορίων του δήμου, μακριά από κατοικίες, μειώνοντας τις επιβαρύνσεις σε γειτονικούς δήμους και τις περιττές μετακινήσεις οχημάτων.

Δήλωση του δημάρχου Γιάννη Μυλωνάκη

«Η δημοτική Αρχή δεν έχει την πολυτέλεια της αδράνειας. Παραλάβαμε ένα αμαξοστάσιο υπό έξωση, με απαράδεκτες συνθήκες για τους εργαζόμενους και με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα αποχώρησης. 

Μετά από 42 χρόνια λειτουργίας εκτός των ορίων του δήμου, η Αγία Παρασκευή γυρίζει σελίδα», δήλωσε ο δήμαρχος Γιάννης Μυλωνάκης.

Ο ίδιος πρόσθεσε: «Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Αγία Παρασκευή αποκτά ιδιόκτητο χώρο αμαξοστασίου, σύγχρονο και οργανωμένο, αντάξιο των αναγκών της πόλης και της προσφοράς των εργαζομένων μας. Επιλέξαμε να δώσουμε λύση, όχι να κρύψουμε το πρόβλημα κάτω από το χαλί. 

Με σχέδιο, διαφάνεια και αποφασιστικότητα προχωρήσαμε στην αγορά οικοπέδων, εξασφαλίζοντας μια μόνιμη και συμφέρουσα λύση για τον δήμο. 

Σήμερα η Αγία Παρασκευή αποκτά σύγχρονες υποδομές, καλύτερες υπηρεσίες καθαριότητας και σημαντική εξοικονόμηση πόρων, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζουμε αξιοπρεπείς και ασφαλείς συνθήκες εργασίας για τους ανθρώπους που κρατούν καθημερινά την πόλη καθαρή».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ψηφιακός μετασχηματισμός δεδομένων
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Διαφάνεια σε διπλώματα και εξετάσεις μέσω του ψηφιακού εκσυγχρονισμού

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η διαφάνεια στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στοχεύουν σε ταχύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και εξάλειψη διαφθοράς, με κάμερες στις εξετάσεις οδήγησης και πλήρη ηλεκτρονική καταγραφή διαδικασιών.
Στενό του Ορμούζ πλοία
ΔΙΕΘΝΗ

ΟΗΕ: 2.500 ναυτικοί απομακρύνθηκαν από τα Στενά του Ορμούζ από τον ΙΜΟ

Ο ΔΝΟ απομάκρυνε 2.500 ναυτικούς από τα Στενά του Ορμούζ, προτού διακόψει την επιχείρηση λόγω επίθεσης σε πλοίο. Διαβουλεύσεις με Ιράν, Ομάν και ΗΠΑ για την ασφάλεια και επανεκκίνηση της προσπάθειας.
Δεξαμενόπλοιο στη θάλασσα
ΔΙΕΘΝΗ

Μασσαλία: Κατάσχεση ρωσικού τάνκερ Deliver που ανήκει σε «σκιώδη στόλο»

Τάνκερ του ρωσικού «σκιώδους στόλου» οδηγήθηκε στ' ανοιχτά της Μασσαλίας, αφού κατασχέθηκε κοντά στη Σικελία. Είναι ένα από τα εννέα που κατασχέθηκαν στην Ευρώπη φέτος για παράκαμψη κυρώσεων στο ρωσικό πετρέλαιο.
Στενό του Ορμούζ πλοία
ΔΙΕΘΝΗ

115 πλοία πέρασαν το Ορμούζ παρά την αναστολή εκκένωσης στον Κόλπο

Το σχέδιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού βοήθησε 115 πλοία και 2.500 ναυτικούς να φύγουν από τα Στενά του Ορμούζ, με στόχο τελικά την απομάκρυνση 11.000 ναυτικών, λόγω του πολέμου στο Ιράν, σύμφωνα με τον ΔΝΟ.
Θερμόμετρο και ήλιος
ΔΙΕΘΝΗ

Βέλγιο: Εκκενώθηκαν δύο τρένα λόγω καύσωνα, τρεις νοσηλεύονται

Δύο τρένα Eurostar στο Βέλγιο σταμάτησαν λόγω βλάβης εν μέσω καύσωνα, με τους επιβάτες να αποβιβάζονται με ασφάλεια. Τρεις μεταφέρθηκαν προληπτικά στο νοσοκομείο, ενώ η εταιρεία παρείχε νερό και εναλλακτική μεταφορά.
Γιώργος Κώτσηρας ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κώτσηρας: Προτεραιότητα ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Γιώργος Κώτσηρας επισκέφθηκε τα κεντρικά των Σιδηροδρόμων Ελλάδος και το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας, συζητώντας με στελέχη θέματα έργων, ασφάλειας, ψηφιακού μετασχηματισμού και ανθρώπινου δυναμικού.