Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Γιώργος Κώτσηρας επισκέφθηκε σήμερα, Πέμπτη 25 Ιουνίου, τα κεντρικά γραφεία των Σιδηροδρόμων Ελλάδος, συνοδευόμενος από τον γενικό γραμματέα Μεταφορών, Στέλιο Σακαρέτσιο.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο κ. Κώτσηρας είχε συνάντηση εργασίας με τον διευθύνοντα σύμβουλο των Σιδηροδρόμων Ελλάδος, Χρήστο Παληό, μέλη του διοικητικού συμβουλίου και γενικούς διευθυντές. Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν οι προτεραιότητες του οργανισμού και οι δράσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη σε επίπεδο έργων, χρηματοδοτήσεων, ψηφιακού μετασχηματισμού, ανθρώπινου δυναμικού και επιχειρησιακής λειτουργίας του δικτύου.
Ακολούθως, ο αναπληρωτής υπουργός μετέβη στο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Αθηνών, στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ). Εκεί ενημερώθηκε για τη λειτουργία της τηλεδιοίκησης, η οποία χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση της κυκλοφορίας των τρένων, καθώς και για τον τρόπο αξιοποίησης της ψηφιακής πλατφόρμας railway.gov.gr. Παράλληλα, ενημερώθηκε για τη χρήση καμερών και drones που συμβάλλουν στην εποπτεία του σιδηροδρομικού δικτύου.
Ο κ. Κώτσηρας είχε επίσης την ευκαιρία να συνομιλήσει με νεοπροσληφθέντες υπαλλήλους των Σιδηροδρόμων Ελλάδος, τονίζοντας τη σημασία του επαγγελματισμού και της υπευθυνότητας για την εκπλήρωση των κρίσιμων καθηκόντων τους. Με στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας που συμμετέχουν στο επιχειρησιακό σχέδιο «Αριάδνη», συζήτησε για τον ρόλο τους στην αντιμετώπιση φαινομένων παραβατικότητας και την ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας των επιβατών.
Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών δήλωσε: «Ο περαιτέρω εκσυγχρονισμός του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου αποτελεί για μας σταθερή προτεραιότητα. Δίνουμε έμφαση στην ανάπτυξη των σιδηροδρομικών υποδομών, στη συνεχή βελτίωση της συντήρησης και λειτουργίας του δικτύου, καθώς και στην ψηφιοποίηση των σιδηροδρομικών μεταφορών. Παράλληλα, στηρίζουμε την ενίσχυση της στελέχωσης και εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού, ώστε η τεχνολογική πρόοδος να συνοδεύεται από υψηλό επίπεδο επιχειρησιακής επάρκειας. Στόχος μας είναι ένας σιδηρόδρομος σύγχρονος και απολύτως αξιόπιστος για όλους τους πολίτες».
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο των ενεργειών για τον εκσυγχρονισμό και την ασφαλή λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.