ΓΔ: 2026.76 -1.40% Τζίρος: 46.34 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:38:38
Πηγή: Ikos Resorts

Τα Ikos Resorts αναδεικνύουν την Κω ως τουριστικό προορισμό

Σε συνεργασία με την Marketing Greece τα Ikos Resorts του Ομίλου Sani/Ikos, αποκαλύπτουν μέσα από μια σειρά δράσεων και βίντεο την διαφορετική πρόταση που προσφέρει το νησί του Ιπποκράτη στον επισκέπτη.

Με στόχο την ανάδειξη του πολυδιάστατου τουριστικού προϊόντος της Κω, η Marketing Greece και τα Ikos Resorts του Ομίλου Sani/Ikos, ενώνουν δυνάμεις, για μία ακόμη χρονιά, υλοποιώντας μία σειρά δράσεων με έμφαση στα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού και προβάλλοντας τον πλούτο εμπειριών που προσφέρει στον επισκέπτη.

Με όχημα τη δημιουργία πρωτότυπου ταξιδιωτικού περιεχομένου, η Κως αποκαλύπτει την προσωπικότητά της και συστήνει στον ταξιδιώτη την αναζωογονητική και θεραπευτική της πλευρά.

Στο νέο βίντεο Kos | A sanctuary of body and soul in the Aegean στo νησί του Ιπποκράτη που ενσωματώνει στην πράξη την έννοια του ευ ζην, ο ταξιδιώτης ξεναγείται σε όλα εκείνα τα στοιχεία που συμβάλλουν στην ευζωία: από την περιήγηση στον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου, την οινογευσία σε αμπελώνες του νησιού, που διατηρούν ζωντανή την οινοποιητική παράδοσή του, την επίσκεψη σε καλλιέργεια αλόης, μέχρι τις χαλαρωτικές βόλτες στο εξωτικό περιβάλλον της Κω και τις θεραπευτικές βουτιές στα κρυστάλλινα νερά της.

Παράλληλα, δυο επεισόδια podcasts αφιερωμένα στο Ασκληπιείο, Το Ασκληπιείο της Κω & ο Ιπποκράτης και Ο Ασκληπιός και τα Ασκληπιεία της αρχαίας Ελλάδας, μεταφέρουν την ιστορία του αρχαιολογικού χώρου, τη φιλοσοφία της ευζωίας στην αρχαιότητα και τη σπουδαιότητα της διδασκαλίας του Ιπποκράτη τη σημερινή εποχή. Όλο το ηχητικό περιεχόμενο για το σημαντικότερο θεραπευτήριο του αρχαίου κόσμου, αλλά και τόπο διάδοσης της διδασκαλίας του Ιπποκράτη, θα παραχωρηθεί ελεύθερο προς χρήση σε όλη την τουριστική κοινότητα της Κω.

Επιπλέον, με στόχο την περαιτέρω προώθηση του περιεχομένου για την ανάδειξη της Κω, που δημιούργησαν η Marketing Greece και τα Ikos Resorts, υλοποιείται ειδική ψηφιακή καμπάνια, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, αξιοποιώντας το οικοσύστημα του Discovergreece.com.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παραλία Λαλάρια Σκιάθος
ΔΙΕΘΝΗ

Ιταλία: Εντυπωσιασμένη η πρόεδρος του Ιταλικού Τουρισμού από τη Σκιάθο

Η Σκιάθος παρουσιάστηκε στη Ρώμη με έμφαση στην ομορφιά, τις καινοτομίες, τη γαστρονομία και την προσβασιμότητα σε ΑμεΑ, καθώς και στη δυνατότητα επίσκεψης εκτός υψηλής σεζόν, όπως τον Μάιο και τον Οκτώβριο.
Αστικό τοπίο Αθήνας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα στο επίκεντρο του Resort & Residential Hospitality Forum 2025

Η Ελλάδα ενισχύει το ρόλο της ως κορυφαίος επενδυτικός προορισμός με ρεκόρ στον τουρισμό, τις επενδύσεις και τις εξαγωγές. Μεγαλώνει η αεροπορική συνδεσιμότητα, αυξάνονται τα ξενοδοχεία και οι βραχυχρόνιες μισθώσεις, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα.
Τουρίστας σε ξενοδοχείο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τροχοπέδη για την ανάπτυξη των ελληνικών ξενοδοχείων η βαριά φορολογία

Η υφιστάµενη υπερφορολόγηση στον ξενοδοχειακό κλάδο πλήττει σημαντικά τα κέρδη και τις επενδύσεις στην «ατμομηχανή» της ελληνικής οικονομίας. Τι αποκαλύπτει η έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ.
Οικογένεια σε ελληνικό νησί
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελλάδα: Αύξηση 4,1% στις αφίξεις επισκεπτών, ισχυρή ζήτηση από ξένες αγορές

Η αύξηση των διεθνών αφίξεων επισκεπτών στην Ελλάδα συνεχίζεται, με ενίσχυση 4,1% τον Αύγουστο, ενώ τα μεγάλα αεροδρόμια, όπως Θεσσαλονίκη (+10%) και Αθήνα (+8,7%), σημείωσαν σημαντική άνοδο, σύμφωνα με τη GBR Consulting