Εκπαιδευτικές βολές κατευθυνόμενων βλημάτων του Πολεμικού Ναυτικού πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη 23 Ιουνίου στην ευρύτερη περιοχή του νότιου Ιονίου Πελάγους, παρουσία του αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ) στρατηγού Δημήτριου Χούπη, του αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναυάρχου Δημητρίου-Ελευθερίου Κατάρα ΠΝ και του αρχηγού Στόλου αντιναυάρχου Χρήστου Σασιάκου ΠΝ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΝ, στις βολές συμμετείχαν πλοία των διοικήσεων φρεγατών, ταχέων σκαφών, πλοίων επιτηρήσεως και υποβρυχίων καταστροφών, καθώς και ελικόπτερα της Αεροπορίας Ναυτικού και μέσα της Πολεμικής Αεροπορίας.
Κατά τη διάρκεια της άσκησης δοκιμάστηκε με επιτυχία μεγάλος αριθμός και πολυτυπία κατευθυνόμενων βλημάτων του Πολεμικού Ναυτικού. Τα σενάρια χαρακτηρίστηκαν σύνθετα και απαιτητικά, με το τελικό αποτέλεσμα να είναι η βύθιση δύο στόχων, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η δραστηριότητα εντάσσεται στο πλαίσιο του ετήσιου προγράμματος επιχειρησιακής εκπαίδευσης των μονάδων του Αρχηγείου Στόλου. Στόχος είναι η αξιολόγηση και η ενίσχυση της μαχητικής ικανότητας και επιχειρησιακής ετοιμότητας των συμμετεχόντων, καθώς και η επιβεβαίωση της αξιοπιστίας των όπλων του Πολεμικού Ναυτικού.