Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Τασούλας παρέστη στην τελετή ορκωμοσίας που πραγματοποιήθηκε στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων, όπου απένειμε τα ξίφη στους νέους και στις νέες Ανθυπολοχαγούς της τάξεως 2026.
Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας υποδέχθηκαν ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Αθανάσιος Δαβάκης, ο εκπρόσωπος του προέδρου της Βουλής Μάκης Βορίδης, ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Δημήτριος Χούπης, ο αρχηγός ΓΕΣ Αντιστράτηγος Γεώργιος Κωστίδης και ο διοικητής της ΣΣΕ Υποστράτηγος Βασίλειος Λαμπρόπουλος.