ΓΔ: 2449.29 -0.10% Τζίρος: 260.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Κτίριο ΓΑΔΑ Αστυνομία

Μήνυμα αρχηγού ΕΛΑΣ για τη Διεθνή Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., Δημήτριος Μάλλιος, τονίζει με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα κατά των Ναρκωτικών τη διαρκή μάχη κατά της παράνομης διακίνησης, τη σημασία της πρόληψης και συνεργασίας και τη δέσμευση για προστασία των πολιτών.

Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα κατά της Χρήσης και Παράνομης Διακίνησης Ναρκωτικών, ο αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, αντιστράτηγος Δημήτριος Μάλλιος, απηύθυνε μήνυμα για τη συνεχή μάχη απέναντι σε μία από τις μεγαλύτερες απειλές για τη δημόσια υγεία, την κοινωνική συνοχή και την ασφάλεια.

Ο κ. Μάλλιος, στο μήνυμά του, αναδεικνύει τις σύγχρονες προκλήσεις που θέτει το οργανωμένο έγκλημα και υπογραμμίζει τη σημασία της πρόληψης, της ενημέρωσης και της συνεργασίας όλων των φορέων. Παράλληλα, επαναβεβαιώνει τη σταθερή προσήλωση της Ελληνικής Αστυνομίας στην προστασία των πολιτών και στην καταπολέμηση της παράνομης χρήσης και διακίνησης ναρκωτικών.

Το μήνυμα του αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας

«Η καθιέρωση της 26ης Ιουνίου από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, ως Διεθνούς Ημέρας κατά της παράνομης χρήσης και διακίνησης ναρκωτικών, δεν αποτελεί απλή τακτική υπενθύμιση, αλλά σηματοδοτεί την διαρκή αγωνία και τον αδιάκοπο αγώνα κάθε οργανωμένης κοινωνίας ενάντια στην “ασύμμετρη” απειλή των ναρκωτικών.

Η εξάπλωση των ναρκωτικών δεν γνωρίζει γεωγραφικά όρια ή κοινωνικούς περιορισμούς. Οι πλέον πρόσφατες ευρωπαϊκές και διεθνείς μελέτες καταδεικνύουν ότι η παράνομη αγορά ναρκωτικών εξακολουθεί να αποτελεί παγκοσμίως τη βασική πηγή εσόδων του σοβαρού και οργανωμένου εγκλήματος.

Από την αστυνομική εμπειρία έχει επιβεβαιωθεί ότι τα εγκληματικά δίκτυα μεταβάλλουν συνεχώς τη μέθοδο δράσης τους και αξιοποιούν κάθε διαθέσιμο τεχνολογικό μέσο, προκειμένου να δυσχεράνουν τον εντοπισμό τους και να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη τους, αδιαφορώντας για τη διάβρωση που προκαλούν στα θεμέλια της κοινωνίας και στις νεότερες γενιές.

Παρά ταύτα, η Ελληνική Αστυνομία ορθώνει ασπίδα προστασίας, αναπτύσσοντας έντονη δραστηριότητα και κατατάσσεται πρώτη ανάμεσα στις εθνικές Αρχές επιβολής του νόμου στη μάχη κατά των ναρκωτικών.

Στρατηγική και προτεραιότητες της ΕΛ.ΑΣ.

Το νέο Ειδικό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Ελληνικής Αστυνομίας θα αποτελέσει το στρατηγικό πλαίσιο για την ανάπτυξη ενός σύγχρονου και συνεκτικού πλέγματος δράσεων. Στόχος είναι η περαιτέρω άμβλυνση του φαινομένου, με επίκεντρο την προστασία της ανθρώπινης ζωής και αξιοπρέπειας.

Οι στρατηγικές προτεραιότητες της Ελληνικής Αστυνομίας ευθυγραμμίζονται πλήρως με τις ενωσιακές και εθνικές στρατηγικές, εστιάζοντας στη διαμόρφωση αποτελεσματικών δομών ολοκληρωμένης διακυβέρνησης και στην ανάπτυξη ολιστικής προσέγγισης για την καταπολέμηση των ναρκωτικών.

Μέσα από συντονισμένη δράση επιδιώκεται η επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, για την ενίσχυση της ασφάλειας των ατόμων και την προάσπιση του κράτους δικαίου, με σεβασμό στις αρχές της διαφάνειας, της λογοδοσίας και στα θεμελιώδη δικαιώματα του ανθρώπου.

Η κοινωνική διάσταση της αστυνόμευσης

Ολοκληρώνοντας, ο αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας σημείωσε ότι δομικό στοιχείο των σύγχρονων αστυνομικών οργανισμών αποτελεί η υιοθέτηση ενός μοντέλου κοινωνικής αστυνόμευσης για την προδραστική αντιμετώπιση καταστροφικών φαινομένων, όπως η παράνομη χρήση και διακίνηση ναρκωτικών.

Στην προσπάθεια αυτή, μείζονος σημασίας δράσεις πρόληψης αποτελούν οι συνέργειες εξωστρέφειας και ενημέρωσης των φορέων, των πολιτών και των ευάλωτων ομάδων. Παράλληλα, η Ελληνική Αστυνομία, μεθοδικά και καθημερινά, επικεντρώνει την κατασταλτική της δράση στην αποδόμηση οργανωμένων εγκληματικών δικτύων διακίνησης ναρκωτικών ουσιών και στην καταστροφή παράνομων εργαστηρίων, με στόχο τη μείωση της προσφοράς και της ζήτησης.

«Με τις παραπάνω σκέψεις, σας καλώ όλους να ενισχύσουμε την κοινή μας προσπάθεια για προστασία της ανθρώπινης ζωής, της κοινωνικής συνοχής και της ασφάλειας των πολιτών.

Η Ελληνική Αστυνομία παραμένει προσηλωμένη στην αποστολή της και στην καταπολέμηση της παράνομης χρήσης και διακίνησης των ναρκωτικών, εκπληρώνοντας στο ακέραιο το καθήκον της για τη διατήρηση της ασφάλειας, της κοινωνικής ειρήνης και την προστασία των πολιτών.

Η μάχη κατά των ναρκωτικών είναι αγώνας για τον άνθρωπο. Είναι αγώνας για τη ζωή, την ασφάλεια, την ελευθερία και το μέλλον. Ένας αγώνας που οφείλουμε να συνεχίσουμε αγόγγυστα, με συνεννόηση, ενότητα και αποφασιστικότητα».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αστυνομικό όχημα Ελλάδας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμπρηστική επίθεση με γκαζάκια σε παράρτημα του ΟΠΕΚΕΠΕ στην Ομόνοια

Εμπρηστική επίθεση με γκαζάκια σημειώθηκε τα ξημερώματα σε παράρτημα του ΟΠΕΚΕΠΕ στην Ομόνοια, προκαλώντας μικρές φθορές. Η ΕΛΑΣ ερευνά το περιστατικό και εξετάζει τα ευρήματα για δακτυλικά αποτυπώματα.
Το Λάργκο Σόφιας
ΔΙΕΘΝΗ

Η Σόφια αποφασισμένη κατά του λαθρεμπορίου φαρμάκων, λέει το ΥΠΕΣ

Η Βουλγαρία δείχνει αποφασιστικότητα κατά του λαθρεμπορίου φαρμάκων. Εντόπισε παράνομο εργαστήριο παραγωγής φαρμάκων, ενώ στην επιχείρηση Pangea XVIII έγιναν 270 συλλήψεις και κατασχέθηκαν εκατομμύρια παράνομα φάρμακα.
Κτίριο ΓΑΔΑ Αστυνομία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δόθηκαν στη δημοσιότητα τα στοιχεία σπείρας τηλεφωνικών απατών λογιστών

Η ΕΛΑΣ δημοσιοποίησε τα στοιχεία επτά ατόμων που, παριστάνοντας τηλεφωνικά λογιστές, εξαπατούσαν πολίτες σε όλη τη χώρα, αποσπώντας χρήματα και κοσμήματα. Το κέρδος τους εκτιμάται σε 1.292.039 ευρώ.
Αστυνομικό όχημα Ελλάδας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κατερίνη: Εξάρθρωση σπείρας που εξαπάτησε ηλικιωμένη με το κόλπο του λογιστή

Επιτήδειοι εξαπάτησαν ηλικιωμένη στην Κατερίνη, αποσπώντας σχεδόν 55.000 ευρώ με το κόλπο του «λογιστή». Η ΕΛΑΣ συνέλαβε δύο γυναίκες και έναν άνδρα, εντόπισε τα χρήματα και τα επέστρεψε στην παθούσα.
Έρευνα βομβιστικής επίθεσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νεκρός άνδρας με τραύμα από αιχμηρό αντικείμενο στον Άγιο Δημήτριο

Άνδρας περίπου 25 ετών βρέθηκε νεκρός με τραύμα από αιχμηρό αντικείμενο στην καρδιά, στο πάρκο Ασυρμάτου στον Άγιο Δημήτριο. Η αστυνομία έχει αποκλείσει το σημείο και διενεργεί έρευνες για τα στοιχεία του θύματος.
Αστυνομικό όχημα Ελλάδα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Γλυφάδα: Τρεις συλλήψεις για απειλές κατά αστυνομικών με όπλα

Τρεις άνδρες, 32, 36 και 37 ετών, συνελήφθησαν στη Γλυφάδα όταν απείλησαν με όπλο αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙΑΣ για να αποφύγουν έλεγχο. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.