Το Κίεβο βρέθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες στο στόχαστρο ρωσικής επίθεσης με βαλλιστικούς πυραύλους, σύμφωνα με τον δήμαρχο Βιτάλι Κλίτσκο και τις ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις.
Δημοσιογράφοι του Γαλλικού Πρακτορείου Ειδήσεων (AFP) κατέγραψαν εκρήξεις και φωτεινές λάμψεις στον ουρανό της ουκρανικής πρωτεύουσας, ενώ ενεργοποιήθηκε η αντιαεροπορική άμυνα. Οι κάτοικοι κλήθηκαν να παραμείνουν σε καταφύγια για λόγους ασφαλείας.
Η ουκρανική πολεμική αεροπορία ανέφερε ότι το Κίεβο αντιμετώπισε μπαράζ πυραυλικών επιθέσεων, με τις δυνάμεις της να επιχειρούν αναχαίτιση των εισερχόμενων πυραύλων. Ο δήμαρχος Κλίτσκο προειδοποίησε τους πολίτες να τηρούν τις οδηγίες των αρχών.
Το Σάββατο, δύο άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από ρωσικά πλήγματα στις περιφέρειες Ντνιπροπετρόφσκ και Σούμι, ενώ άλλοι δύο σκοτώθηκαν σε ουκρανικές επιθέσεις στις ρωσικές πόλεις Βόλγκογκραντ και Μπέλγκοροντ. Ένας ακόμη νεκρός αναφέρθηκε στη Χορλίβκα, περιοχή της περιφέρειας Ντονέτσκ που τελεί υπό ρωσική κατοχή.
Οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις συνεχίζουν τις επιθέσεις σχεδόν καθημερινά από τον Φεβρουάριο του 2022, όταν ξεκίνησε η εισβολή στην Ουκρανία. Ο πόλεμος έχει εξελιχθεί στη φονικότερη σύγκρουση στην Ευρώπη μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, με τις διπλωματικές προσπάθειες για ειρηνευτική λύση να παραμένουν στάσιμες.