ΓΔ: 2023.05 -0.47% Τζίρος: 159.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φώτο: Shutterstock

Δέκα εκατ. συνδρομητές με... το καλημέρα η Disney+

Τους 10 εκατ. συνδρομητές μέσα σε μία μόνο μέρα κατάφερε να αποκτήσει η νέα υπηρεσία Disney + εκτοξεύοντας τη μετοχή της στα 143,53 δολ., και δημιουργώντας νέο «πονοκέφαλο» στη Netflix.

Η Walt Disney ανακοίνωσε ότι η νέα υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόραση της, Disney +, έφτασε τους 10 εκατ. συνδρομητές μέσα στην πρώτη μέρα λειτουργίας της,  αυξάνοντας κατά 3,5% τη μετοχή της στα 143,53 δολ. στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Τον Απρίλιο η εταιρεία δήλωσε ότι σκοπεύει να φτάσει τα 90 εκατομμύρια συνδρομητές της Disney + παγκοσμίως μέχρι το 2024.

Η υπηρεσία, η οποία ξεκίνησε στις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Ολλανδία, χτυπήθηκε με τεχνικές δυσλειτουργίες που η εταιρεία δήλωσε ότι προκλήθηκαν από υψηλότερη από την αναμενόμενη ζήτηση.

Ο μεγαλύτερος της αντίπαλος, η Netflix διαθέτει σήμερα πάνω από 60 εκατομμύρια συνδρομητές στις Ηνωμένες Πολιτείες και 158 εκατομμύρια παγκοσμίως.

Η Disney+ κοστίζει 7 δολάρια το μήνα και προσφέρει στους συνδρομητές της περίπου 500 ταινίες και 7.500 τηλεοπτικά επεισόδια κυρίως οικογενειακής ψυχαγωγίας καθώς και νέα προγράμματα. 

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Ανάσα» με φοροελαφρύνσεις για τους χρήστες συνδρομητικής τηλεόρασης

Η πιθανή κατάργηση του τέλους 10% στη συνδρομητική τηλεόραση που αναμένεται να ανακοινωθεί στη ΔΕΘ, εκτιμάται πως θα δώσει νέα ώθηση στην αγορά και οι καταναλωτές θα δουν το ύψος των λογαριασμών να μειώνεται.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σαφάρι κατά της πειρατικής τηλεόρασης, ζημιά 400 εκατ. στο ΑΕΠ

Λύση μέσα από ένα πιο αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο για να μπει τέλος στην πληγή 400 εκατ. ευρώ στην ελληνική οικονομία που προκαλεί η πειρατική τηλεόραση, θέλει να φέρει η κυβέρνηση. Να μειωθούν οι φόροι ζητούν οι πάροχοι.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τέλος εποχής για το δορυφορικό πιάτο, η τηλεόραση πάει στο... διαδίκτυο

Η συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα περνά στην εποχή του streaming, με το δορυφορικό πιάτο να υποχωρεί και τις OTT πλατφόρμες να κυριαρχούν στην αγορά καθώς αυξάνονται οι ταχύτητες του διαδικτύου.