ΓΔ: 1976.29 -0.46% Τζίρος: 38.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:35:02
GEK TERNA
Πηγή: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Προσωρινός ανάδοχος στο έργο παραχώρησης του ΒΟΑΚ

Η ανάληψη της παραχώρησης του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ σηματοδοτεί μια εξαιρετικά θετική και πολλαπλά σημαντική εξέλιξη, με πλήθος οφέλη για τον Όμιλο και τους μετόχους του.

Προσωρινός ανάδοχος στο έργο παραχώρησης «ΜΕΛΕΤΗ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ – ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ – ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΚΡΗΤΗΣ (Β.Ο.Α.Κ.) ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΑΝΙΑ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ» αναδείχθηκε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ όπως ανακοίνωσε, σε συνέχεια και σχετικού ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η περίοδος της παραχώρησης είναι 35 έτη, εκ των οποίων έως πέντε (5) έτη είναι η περίοδος μελετών – κατασκευών. Το συνολικό μήκος του τμήματος Χανιά-Ηράκλειο ανέρχεται σε 187 χλμ. (συμπεριλαμβανομένων και 30 χλμ. που αφορούν το υπό προαίρεση τμήμα Κίσσαμος-Χανιά). 

Η Κρήτη είναι το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας με μόνιμο πληθυσμό περίπου 700.000 κατοίκων και ο πιο δημοφιλής τουριστικός προορισμός στη χώρα, με τον μεγαλύτερο αριθμό διεθνών αφίξεων. Το συνολικό μήκος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης ανέρχεται σε περίπου 300 χλμ., συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων «Χερσόνησος- Άγιος Νικόλαος» (βρίσκεται υπό κατασκευή μέσω ΣΔΙΤ) και «Άγιος Νικόλαος – Νεάπολη».  Ο ΒΟΑΚ θεωρείται ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος υπό κατασκευή σε όλη την Ευρώπη τη συγκεκριμένη περίοδο. 

Η ανάληψη της παραχώρησης του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ σηματοδοτεί μια εξαιρετικά θετική και πολλαπλά σημαντική εξέλιξη, με πλήθος οφέλη για τον Όμιλο και τους μετόχους του. Ενισχύει το μέγεθος και την αξία του χαρτοφυλακίου παραχωρήσεων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ καθώς και την παραγωγή σημαντικών, σταθερών και προβλέψιμων ταμειακών ροών σε μακροχρόνια βάση, επιτρέποντας  τη βέλτιστη δυνατή αξιοποίηση του στο πλαίσιο της στρατηγικής του Ομίλου.

Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού καταδεικνύει για μία ακόμη φορά την τεχνική και οικονομική ικανότητα του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κι επιβεβαιώνει την μεγάλη εμπειρία και την αποτελεσματικότητα του στην διεκδίκηση μεγάλων έργων, μέσω σοβαρών κι ανταγωνιστικών προσφορών που διασφαλίζουν τόσο τα συμφέροντα των μετόχων της εταιρείας, όσο και ιδιαιτέρως ικανοποιητικούς όρους για το ελληνικό Δημόσιο.  

Υπενθυμίζεται πως ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής σε έργα παραχωρήσεων και ΣΔΙΤ, διαχειριζόμενος περισσότερα από 1.600 χλμ. κομβικής σημασίας αυτοκινητοδρόμων (με την προσθήκη της Εγνατίας Οδού και της Αττικής Οδού) και εμβληματικά έργα που αντιστοιχούν σε επενδύσεις δισεκατομμυρίων ευρώ, όπως ο νέος Διεθνής Αερολιμένας Ηρακλείου Κρήτης, το Ολοκληρωμένο Τουριστικό Συγκρότημα στο Ελληνικό, το οδικό τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), η Ολοκληρωμένη Διαχείριση Απορριμμάτων στις Περιφέρειες Ηπείρου και Πελοποννήσου κ.ά.  
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

AKTOR Group of Companies _ Exarchou
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όμιλος AKTOR: Ο ΒΟΑΚ, το μετρό Θεσ/νίκης και ο στόχος για τζίρο 1,48 δισ.

Δεν αποκλείει την είσοδο στον ΒΟΑΚ ο Αλέξανδρος Εξάρχου, τι λέει για το μετρό Θεσσαλονίκης. Ντεμπούτο την 1η Οκτωβρίου για πέντε νέες θυγατρικές. Εντός Ιουλίου η απόκτηση ακινήτων της Prodea. Στόχος τα 600MW έργων ΑΠΕ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Οι αποδόσεις από Αττική Οδό και τα μέτρα για το μποτιλιάρισμα

Ανεκτέλεστο υπόλοιπο που φτάνει στα 7 δισ. ευρώ γράφει το κοντέρ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Ωςτο τέλος του έτους θα υπογράψει δύο σιδηροδρομικά έργα 1 δισ. στη Ρουμανία. Οι παρεμβάσεις για αποσυμφόρηση της Αττικής Οδού.
GEK TERNA, TERNA ENERGIAKI, George Peristeris, Giorgos Peristeris
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στα 989,4 εκατ. ο τζίρος με άλμα 49% στο α' τρίμηνο

Άνοδος 49% στα έσοδα που έφτασαν τα 989,4 εκατ. και 55% στη λειτουργική κερδοφορία που εκτοξεύτηκε στα 135,5 εκατ. ευρώ για την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στο πρώτο τρίμηνο, με τις παραχωρήσεις να αποτελούν καταλύτη ανάπτυξης.
GEK TERNA
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Euroxx: Ανεβάζει την τιμή στόχο για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στα 28 ευρώ

Σύμφωνα με την Euroxx, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι κατάλληλα τοποθετημένη για να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που προσφέρει ο τομέας των υποδομών στην Ελλάδα, διαθέτοντας ελκυστική αποτίμηση και ανεβάζει την τιμή στόχο στα 28 ευρώ.