ΓΔ: 1970.74 -0.74% Τζίρος: 51.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:07:34
Φώτο: jp-avax.gr

Έγκριση του ενημερωτικού της ΑΒΑΞ από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς

Με ανακοίνωσή της η ΑΒΑΞ ενημερώνει ότι η Επιτροπή Κεφαλαιαγορά έδωσε το «πράσινο φως» για το ενημερωτικό δελτίο της εταιρείας.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΑΒΑΞ η Επιτροπή Κεφαλαιαγορά ενέκρινε το ενημερωτικό δελτίο της εταιρείας που αφορά στη δημόσια προσφορά νέων κοινών, άυλων, ονομαστικών, μετά ψήφου μετοχών με καταβολή μετρητών και δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων και την εισαγωγή των νέων μετοχών προς διαπραγμάτευση στο ΧΑ.

Ειδικότερα στην ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει ότι: «Το Διοικητικό Συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς κατά την 864η/20.1.2020 συνεδρίασή του αποφάσισε την έγκριση του περιεχομένου του ενημερωτικού δελτίου της εταιρείας ΑΒΑΞ για τη δημόσια προσφορά νέων κοινών, άυλων, ονομαστικών, μετά ψήφου μετοχών με καταβολή μετρητών και δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων και την εισαγωγή των νέων μετοχών προς διαπραγμάτευση στη Ρυθμιζόμενη Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανεβάζει τον πήχη η ΑΒΑΞ για EBITDA, καθαρά κέρδη και μερίσματα

Στα 150 εκατ. ο στόχος για τα EBITDA το 2029, σημαντική άνοδος καθαρών κερδών το 2024 και αύξηση μερίσματος. Πώς προχωρούν τα έργα που υλοποιεί η εταιρεία, οι καθυστερήσεις σε μετρό και Ελληνικό. Οι νέες πηγές εσόδων.
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Μαζί τα φάγαμε (πάλι), ούτε ευρώ χαμένο και οι Έλληνες επενδυτές είναι... ζωντανοί

Η κυβέρνηση επαναφέρει το «μαζί τα φάγαμε» για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, η «μάχη» Παπαθανάση για το Ταμείο Ανάκαμψης, οι Έλληνες επενδυτές δίνουν σημεία ζωής στο ΧΑ, το σχέδιο για το Tae Kwon Do, η αύξηση της ΑΒΑΞ και τα κομμένα κουπόνια.
Εργασίες Μετρό
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΑΒΑΞ: 4,5 χλμ. σήραγγας έχουν ήδη ολοκληρωθεί για τη νέα Γραμμή 4

Προχωρούν με ταχύτητα τα έργα κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό. Η «Νίκη» ολοκλήρωσε 1,4 χλμ. σήραγγας στο Γαλάτσι, ενώ η «Αθηνά» προχωρά από την Κατεχάκη. Στόχος, η υπόγεια ένωση στο Μετρό έως το τέλος του 2026.