Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στον Επισιτισμό-Τουρισμό (ΠΟΕΕΤ), των οικοδόμων και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργατοϋπαλλήλων Γάλακτος, Τροφίμων και Ποτών, έξω από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Οι συγκεντρώσεις πραγματοποιήθηκαν με μαζική συμμετοχή και έντονο παλμό, στο πλαίσιο των αιτημάτων για βελτίωση των συνθηκών εργασίας και ενίσχυση των δικαιωμάτων των εργαζομένων.
Τη στήριξή του στις κινητοποιήσεις εξέφρασε ο Γενικός Γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, ο οποίος δήλωσε ότι οι σημερινές απεργίες στον κλάδο των κατασκευών, στις οικοδομές, στον τουρισμό, στα ξενοδοχεία, στα τρόφιμα και ποτά, καθώς και στις περιφέρειες, αποτελούν μια πρώτη δυναμική απάντηση στην πολιτική της κυβέρνησης.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΠΟΕΕΤ, Γιώργος Χότζογλου, ανέφερε ότι σήμερα πραγματοποιήθηκε πανελλαδική 24ωρη απεργία με «μαζική συμμετοχή των εργαζομένων όχι μόνο στην Αθήνα, αλλά κυρίως στους μεγάλους τουριστικούς προορισμούς της χώρας».
Οι εργαζόμενοι, όπως τόνισε, στέλνουν μήνυμα ότι δεν μπορούν πλέον να ζουν με υποσχέσεις και να εργάζονται επτά ημέρες την εβδομάδα για 14 έως 15 ώρες ημερησίως.
Παράλληλα, ο κ. Χότζογλου επισήμανε το κρίσιμο ζήτημα του εποχικού επιδόματος ανεργίας, επισημαίνοντας ότι «οι εποχικά εργαζόμενοι αδυνατούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες διαβίωσης κατά τους χειμερινούς μήνες, με μόλις τρεις μήνες επιδότησης».
Κλείνοντας, σημείωσε ότι «βρισκόμαστε στην αρχή ενός αγώνα» και προειδοποίησε πως, εφόσον μετά από δύο χρόνια διαλόγου με το υπουργείο Εργασίας δεν υπάρξουν ουσιαστικές λύσεις, οι κινητοποιήσεις θα κλιμακωθούν μέσα στη σεζόν, αλλά και στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ).