ΓΔ: 2086.55 -1.01% Τζίρος: 224.66 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Shutterstock

Η L'Oréal εισέρχεται στη ψηφιακή εποχή κοιτώντας προς το metaverse

Η διάσημη εταιρεία επένδυσε στη Digital Village με στόχο να διευρύνει τις δυνατότητες της πλατφόρμας, εξελίσσοντας νέα εργαλεία για την ανάπτυξη 3D ψηφιακών κόσμων.

Την απόφασή της να εισέλθει στη σφαίρα του ψηφιακού ανακοίνωσε η L'Oréal αποκτώντας ποσοστό μειοψηφίας στη με έδρα τις ΗΠΑ νεοφυή επιχείρηση Digital Village, μια «metaverse-ως-παροχής υπηρεσιών» πλατφόρμα και αγορά NFTs για φίρμες, δημιουργούς και κοινότητες.

Η επένδυση είναι το πρώτο βήμα του κολοσσού καλλυντικών στη σφαίρα του Web3· αποσκοπεί στο να διευρύνει τις δυνατότητες της πλατφόρμας, εξελίσσοντας νέα εργαλεία για την ανάπτυξη 3D ψηφιακών κόσμων, μεταξύ άλλων. Σύμφωνα με τον επίσημο ιστότοπο της Digital Village, η πλατφόρμα είναι αφοσιωμένη στην ανάπτυξη τεχνολογιών για να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ φιρμών, καταναλωτών και κοινοτήτων με το Web3, το IoT και εμβυθιστικά εικονικά περιβάλλοντα· επικεφαλής της επιχείρησης είναι μια διεθνής ομάδα από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι να συνεταιριστούμε με την Digital Village, της οποίας οι λύσεις θα είναι ισχυροί καταλύτες για τις φίρμες μας» είπε η Camille Kroely, Chief Metaverse & Web3 Officer στη L'Oréal. «Προσδοκούμε να συνεργαστούμε με τη L'Oréal για να φέρουμε την επανάσταση στη βιομηχανία ομορφιάς. Μαζί βάζουμε τον πήχη στο metaverse και το Web3 για την ομορφιά, διευρύνοντας τα όρια του εφικτού και καθορίζοντας νέο πρότυπο να ακολουθήσει η βιομηχανία» τόνισε η Evelyn Mora, ιδρύτρια και διευθύνων σύμβουλος της Digital Village

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πώς τα δεδομένα αλλάζουν την Ευρώπη και την καθημερινότητά μας

Νέα μελέτη του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (EKT) αναδεικνύει το ευρωπαϊκό πλαίσιο διακυβέρνησης δεδομένων. Πως τα δεδομένα και ο ψηφιακός μετασχηματισμός αλλάζουν την καθημερινότητα των πολιτών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συνεργασία ACS με Skroutz Last Mile για ισχυρό δίκτυο έξυπνων lockers

Η συνεργασία της ACS με τη Skroutz Last Mile και η ταχεία ανάπτυξη των Smartpoint Locker διαμορφώνουν ένα υβριδικό δίκτυο τελευταίου μιλίου, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία, ταχύτητα και πράσινη διανομή στους καταναλωτές.
ΑΑΔΕ σε φορητό υπολογιστή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΑΑΔΕ: Νέα έκδοση «timologio» με πλήρη ψηφιακή διακίνηση και ΦΠΑ

Η νέα έκδοση 1.9.0 της εφαρμογής "timologio" της ΑΑΔΕ τίθεται σε λειτουργία από 2/12, ενισχύοντας τη διαχείριση αποθεμάτων μέσω myDATA και ενσωματώνοντας πλήρως τα Παραστατικά Διακίνησης με συμμόρφωση στις νέες διατάξεις ΦΠΑ.
Βιομηχανικό πάρκο από αέρος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ.: Νέα ψηφιακά εργαλεία για επιχειρηματικά πάρκα και εταιρείες

Η ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. παρουσίασε το νέο ιστότοπο etvavipe.gr, προσφέροντας πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό για την ιστορία, τη δράση και τις επενδυτικές ευκαιρίες στα 27 Επιχειρηματικά Πάρκα που διαχειρίζεται.
Κυριάκος Πιερρακάκης κοντινό
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πιερρακάκης στους Irish Times: Μετασχηματίζουμε οικονομία με τεχνολογία

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης τόνισε στους Irish Times πως η Ιρλανδία αποτελεί παράδειγμα μίας ανοιχτής, καινοτόμου οικονομίας που προσελκύει επενδύσεις και ταλέντο, με στρατηγική και έμφαση σε δεξιότητες και έρευνα, ενόψει της επίσκεψής του στο Δουβλίνο.