ΓΔ: 2011.41 -1.32% Τζίρος: 234.01 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:05
Φωτο: Shuterstock

«Κυνηγοί» on-line προσφορών οι Έλληνες καταναλωτές

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Έλληνες και Πορτογάλοι καταναλωτές αναδεικνύονται ως οι απόλυτοι «κυνηγοί προσφορών» καθώς το 50% κάνει αγορές μόνο σε είδη που βρίσκονται σε έκπτωση, ενώ ακολουθούν οι Βρετανοί με ποσοστό 31%.

Τις αγοραστικές συνήθειες των Ευρωπαίων καταναλωτών σε ό,τι αφορά τις διαδικτυακές αγορές καταγράφει πρόσφατη έρευνα της μηχανής αναζήτησης για brands μόδας Lyst σε 47 χώρες της γηραιάς ηπείρου για το πρώτο εξάμηνο του 2019. Έλληνες και Πορτογάλοι αναδεικνύονται ως οι απόλυτοι «κυνηγοί προσφορών», καθώς το 50% κάνει αγορές μόνο σε είδη που βρίσκονται σε έκπτωση, ενώ ακολουθούν οι Βρετανοί με ποσοστό 31%.

Στον αντίποδα, μόνο το 16% των Νορβηγών δηλώνει ότι ενδιαφέρεται για τις προσφορές, ενώ με ποσοστά κάτω του 20% ακολουθούν οι καταναλωτές σε Σουηδία, Γαλλία και Γερμανία. Αντιστοίχως, ένας μόλις στους τέσσερις Ολλανδούς (24%) ενδιαφέρεται για τις προσφορές.

Στην χώρα μας η ιταλική φίρμα Gucci αναδεικνύεται κορυφαία σε αναζήτηση, ενώ σημαντικό ενδιαφέρον καταγράφεται και για τα είδη των εταιρειών Tod’s και Off-White. Η μέση δαπάνη ανά παραγγελία ανέρχεται σε 226 ευρώ για τις γυναίκες και 170 ευρώ για τους άνδρες, με τα υποδήματα να κερδίζουν κυρίως το ενδιαφέρον των πρώτων και τα αξεσουάρ των δεύτερων.

Όχι τυχαία, το πριγκιπάτο του Μονακό κατακτά την πρώτη θέση σε ό,τι αφορά την μέση δαπάνη για αγορές online, με 815 ευρώ ανά παραγγελία, ενώ πανευρωπαϊκά, οι γυναίκες φαίνεται ότι ξοδεύουν περισσότερο από τους άνδρες, με εξαίρεση την Ιταλία όπου τα δεδομένα αντιστρέφονται.

Στα ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας συγκαταλέγεται το πανευρωπαϊκό ενδιαφέρον για τα είδη athleisure, δηλαδή τα είδη ένδυσης και υπόδησης που συνδυάζουν το sport με το casual, αντικατοπτρίζοντας την διεθνή απήχηση της συγκεκριμένης κατηγορίας. Μάρκες όπως Nike και Adidas βρίσκονται στην κορυφή του ενδιαφέροντος, με τις ουδέτερες αποχρώσεις να κερδίζουν τις εντυπώσεις το 2019.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σημαίες Κίνας και ΗΠΑ
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα-ΗΠΑ: Υπάρχουν τρόποι επίλυσης των εμπορικών διαφορών, λέει Υπ. Εμπορίου

Ο Κινέζος υπουργός Εμπορίου τόνισε πως Πεκίνο και Ουάσινγκτον μπορούν να λύσουν εμπορικές διαφορές μέσω διαλόγου, εν όψει νέων διαπραγματεύσεων, ενώ οι εντάσεις αυξάνονται λόγω ελέγχων εξαγωγών από την Κίνα.
Σημαίες ΕΕ και Κίνας
ΔΙΕΘΝΗ

Το Πεκίνο ζητά από την ΕΕ να αποσύρει κινεζικές εταιρείες από τις κυρώσεις

Η Κίνα αντέδρασε έντονα στο 19ο πακέτο κυρώσεων της ΕΕ κατά της Ρωσίας, ζητώντας την άμεση απόσυρση κινεζικών εταιρειών και κάνοντας λόγο για υπονόμευση της οικονομικής συνεργασίας.
Ντόναλντ Τραμπ συνέντευξη Τύπου
ΔΙΕΘΝΗ

Τραμπ: Τέλος στις εμπορικές διαπραγματεύσεις με τον Καναδά

Ο Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε τη διακοπή των εμπορικών διαπραγματεύσεων ΗΠΑ-Καναδά, κατηγορώντας τον Καναδά για διαστρέβλωση δηλώσεων του Ρέιγκαν σε διαφημιστική εκστρατεία κατά των τελωνειακών δασμών.
Ντόναλντ Τραμπ και Σι Τζινπίνγκ
ΔΙΕΘΝΗ

Τραμπ και Σι θα συναντηθούν ιδιαιτέρως στη σύνοδο APEC, λέει ο Μπέσεντ

Ο ΥΠΟΙΚ των ΗΠΑ ανακοίνωσε ότι Τραμπ και Σι θα έχουν κατ’ ιδίαν συνάντηση στη σύνοδο APEC, ενώ ΗΠΑ και Κίνα συζητούν για τη διαμάχη γύρω από τις εξαγωγές σπάνιων γαιών, στο μέσο εμπορικών εντάσεων μεταξύ των δύο χωρών.
Εμπορικό πλοίο στη θάλασσα
ΔΙΕΘΝΗ

Έκρηξη 56,9% στο εμπόριο Σανγκάης-Τσανκάι με Περού το 2025

Η ναυτιλιακή γραμμή Τσανκάι-Σανγκάη διακίνησε 154.000 τόνους εμπορευμάτων αξίας 3,97 δισ. γιουάν Ιανουάριο-Σεπτέμβριο 2025, σημειώνοντας αύξηση 56,9% στο εμπόριο Κίνας-Περού. Έφτασε και το πρώτο φορτίο για την έκθεση CIIE.