Το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων παρέδωσε σήμερα στη μητέρα του, Μαρία Γιακουμάκη, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτης Σχοινάς.
Κατά την υποδοχή της στο υπουργείο, ο κ. Σχοινάς υπογράμμισε ότι η παράδοση του πτυχίου αποτελεί ηθικό χρέος της Πολιτείας προς τη μνήμη του Βαγγέλη Γιακουμάκη και την οικογένειά του.
Παράλληλα, εξέφρασε την ευχή η υπόθεση του φοιτητή να είναι το τελευταίο περιστατικό που συνδέεται με ανάλογες συμπεριφορές, τονίζοντας τη σημασία του σεβασμού και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
Το πτυχίο είχε παραδοθεί στον υπουργό την περασμένη Τετάρτη, κατά τη διάρκεια τελετής στις εγκαταστάσεις της Γαλακτοκομικής Σχολής Ιωαννίνων, όπου φοιτούσε ο Βαγγέλης Γιακουμάκης.
Στη σημερινή συνάντηση παρευρέθηκαν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, και ο βουλευτής Ρεθύμνου, Γιάννης Κεφαλογιάννης, οι οποίοι διατηρούν μακρόχρονη φιλική σχέση με την οικογένεια Γιακουμάκη.